Gülşah'ın Notları

Bakın burda ne var :)

Herkese Merhaba Sevgili Kıdım Gülşah takipçileri…

Hepinize en aydınından günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.Kürkçü dükkanı misali yine dükkana geri döndüm :))
hemde ne dönüş beraberimde bir demet gülücük getirdim size.Bu konuya geri dönücem.
Sınav günü geldi çattı kaldı sadece 2 gün düne kadar müthiş heyecan ve stres vardı bende ama dün düşüncemi değiştirdim ve üzerimdeki stresten kurtuldum.İnşallah sınav günü yine aynı stresi yaşamam.Neticede herşey nasip diye düşünüyorum.
Artık heryerde muhabbetim sınav olmaya başladı.Farklı bir konu konuşurken bile aklımın bir tarafı hep sınavda,kitaplarda.Ama bugün gerçekten iyiyim.Hem biraz serbestleştirdim çalışmalarımı,e artık son günlerdeyiz biraz rahat nefes alayım dinleneyim dimi ama.Bu arada cumartesi ve pazar günleri sınava girecek olan arkadaşlarım hepinize bol şans diliyorum.Allah kalbinize göre versin inşallah başarılı olursunuz.

Fotoğraflarda görmüş olduğunuz kediler bir,bir buçuk ay önce doğdular.Şurada 1 hafta önce totolarını kaldırıp yürüyemiyorlardı.Evimizin bodrumunda bir yer ayarladık babamla onlara.Taktim etmek isterim;Cimbom,kartal ve valide sultanları Tekir :))

Ders çalışırken hem onlarla vakit geçirmek için hemde bu son güneşli günlerde C vitamininin tadını çıkarmak için  bahçeye çıkıyorum.Bu güzellikleri de yanıma alıyorum.Ama onlarla birlikteyken ders çalışmak ne mümkün!Kendimi onlardan alamıyorum ki…Artık son günlerde beni anneleriyle karıştırdıklarını falan düşünmeye başladım çünkü hırkamın ceplerine,iç kısımlara bir yerlere tüneyip orada uyumayı adet edindiler yavrular 🙂

Biliyorum biliyorum sevesiniz  öpesiniz geldii,siz bir de yakından görseniz naparsınız bilmiyorum ben mıncırmaktan  haşat ettim zavallıları.Ama  alışıklar,anneleri benden haşin seviyor.Uzaktan bakıyor  sonra hızını alıp yavrularının üzerine atılıyor.Birlikte bir iki saniye  yuvarlanıyorlar çimenlerde.Sonra anneleri başlıyor  kulaklarını kemirmeye  yavrusunun,ayağıyla teklmeliyor.Çok vahşice geliyor  biliyorum ama  öyle değil :)) Valla bunu tam olarak neden yaptığını bende  çözemedim ama annemiz  genç anne,belli ki içinde  hala  bir  çocuk var. Tamamen oyun ve mutluluk. 😀

Anneleri tekir;bize çok güveniyor.Bir kedi ancak bu kadar asil olabilir ve ancak bu kadar zeki…Ne istediğimizi çok iyi anlıyor asla sınırlarını aşmıyor.Bana kendine masaj yaptırmayı hobi edinmiş durumda 😀

İşte bizim evimizin neşeleri,Bloğa dönüş için harika bir görsel olur diye düşündüm.Bol bol fotolarını çektim bir de kısa bir videomuz var izlemek isteyenlere.Hani konuya dönücem diyordum…Kucağımda bir sürü tebessümle geldim size.Karşılığında bir ”Maşallah” demeniz yeter bize…

Güzel bir gün olsun.Sevgi,huzur,neşe sizinle olsun.

Sevgiler
Gülşah Özçiftçi

DSC_0001

Yüzlerini dönük yakalayabilene aşkolsun.Kameraları pek sevmiyorlar 🙂

DSC_0019

En sevdiğim manzara işte.Annesi yavrusunu sevgiyle yalıyor.Bıkmadan,usanmadan,sevgiyle…

DSC_0017

İlk zamanlar annelerine çok rahat yumuluyorlardı.Şimdi büyüdüler,büyüyorlar…

DSC_0010

Bir çimen boyu kadarlar 🙂

DSC_0009

Bakın burda ne var :)” için 5 yorum

  1. Olsun ablam ya önemli olan hakkıyla çalışıp gerisini Allaha bırakmak ve olumlamalar yapıp karamsarlığa düşmemek ^-^

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)