Yaşamsal ve Kişisel Gelişim

Hayatı Fark Etmezsen, Hayat Seni Hiç Farketmeyecektir.İşte Okumaya Değer Sürükleyen Ve Her Satırın da Kendi Hayatınızı Ve Yaptıklarınızı Sorgulayacağınız Hayata Küçük Dokunuşlar Yapmış Ama,Büyük Farklar Hissettiren Güzel Bir Yazı ^_^

 Hayatı Fark Etmezsen, Hayat Seni Hiç Farketmeyecektir.

Hayatı Fark Etmezsen, Hayat Seni Hiç Farketmeyecektir.

Hayatı Fark Etmezsen, Hayat Seni Hiç Farketmeyecektir.

Bulutları seyrettiniz mi hiç daha yakın olayım diye gökyüzüne çıktınız mı çatılara? Bulutlardan şekil çıkarmayı oynadınız mı hiç?
Mesela kuşlara dokundunuz mu hiç? Avucunuzun içinde pır pır eden yüreğinisıcacıkminicik yüreğini hissettiniz mi hiç?
Ağaçlara tırmanıp dal oldunuz mu? Yaprak oldunuz mu? Çiçek açtınız mı hiç?
Uğur böceği uçurdunuz mu mesela? Karıncalarla konuştunuz mu? Gül yaprağındaki su damlasının tadına baktınız mı hiç? Kasımpatının üzerendeki kırağıyı sildiniz mi?
Yağmurlara karışıp su oldunuz mu ?aktınız mı hiç? Islandınız mı sırılsıklam? Seyrettiniz mi penceredenduydunuz mu damlaların sesini?

Hiç balıklara dokundunuz mu? Mesela verdiniz mi özgürlüğünü öperek? Denizin dibini gördünüz mü hiç? En yüksekten atlayıp daldınız mı?
Kar kaplamış toprağa bakıpgözünüz kamaştı mı? Alamadığınız oldu mu kendinizi bakmaktan kar tanelerine? Avuçlarınızda erittiniz mi hiç? Üşümeyi göze alıp yattınız mı karlar üstüne?
Yıldız topladınız mı mesela? Kayan yıldızları dilek taşı yaptınız mı? Geceyi güne boyadınız mı hiç?

Çimlerde uyuyakaldınız mı? Kokusu bitinceye dek içinize çektiniz mi? Çiçek topladınız mı? Papatya tarlasına girdiniz mi hiç? Papatya gibi durdunuz mugelincik oldunuz mu mesela?
Ateş böceklerini dinlediniz mi hiç? Yanıp sönen ışığını seyrederken öldüğünü anladığınızda sızladı mı içiniz?

Kelebek peşinde koştunuz mu mesela? İpek böceği beslediniz mi? Tırtılın değişimini gördünüz mü hiç? Örümcek ağlarına takılıp kalan böceği kurtardınız mı “Hayatı Fark Etmezsen, Hayat Seni Hiç Farketmeyecektir.İşte Okumaya Değer Sürükleyen Ve Her Satırın da Kendi Hayatınızı Ve Yaptıklarınızı Sorgulayacağınız Hayata Küçük Dokunuşlar Yapmış Ama,Büyük Farklar Hissettiren Güzel Bir Yazı ^_^” yazısını okumaya devam et

Yaşamsal ve Kişisel Gelişim

İçindeki Sese Kulak Ver..Aklımıza gelen bütün düşünceler, bilinçli veya bilinçsiz olarak kendimize söylediğimiz her düşünce, elektriksel dürtülere çevrilir ve bunlar …

İçindeki Sese Kulak Ver
İçindeki Sese Kulak Ver

İçindeki Sese Kulak Ver

Aklımıza gelen bütün düşünceler, bilinçli veya bilinçsiz olarak
kendimize söylediğimiz her düşünce, elektriksel dürtülere çevrilir ve bunlar daha sonra zihinsel emirlere dönüşerek her an hissettiğimiz duyguları ve
yaptığımız eylemleri elektriksel ve kimyasal olarak etkilemesi ve kontrol etmesi için beynimizdeki denetim merkezlerini yönetir.

Nasıl ki azgın bir köpeği görmek, beyine adrenalin salgılaması için bir emir oluyor, masum bir kediyi görmek merhamet ve acıma duygularını
harekete geçiren başka bir emir oluyor, aynen bunun gibi düşüncemiz de beyin için zihinsel bir emre dönüşüyor. Örneğin sağlığınızda hiçbir sorun olmadığı halde birkaç kişi size “Hasta gibi görünüyorsun” derse siz de hasta olabileceğinizi düşünmeye başlarsınız.

Bu düşünceniz elektriksel
dürtülere dönüşecek ve beyninizi o yönde “İçindeki Sese Kulak Ver..Aklımıza gelen bütün düşünceler, bilinçli veya bilinçsiz olarak kendimize söylediğimiz her düşünce, elektriksel dürtülere çevrilir ve bunlar …” yazısını okumaya devam et

Sağlık Ve Güzellik

Elma Sirkesi Vücudu Temizliyor! Mısır döneminde Hipokrat tarafından da tedavi amacıyla kullanılan elma sirkesinin vücudu temizlemesinin yanı sıra zayıflatma etkisiyle beraber sayısız faydası da bulunmaktadır. Vücuda canlılık veren elma sirkesi, böbrek ve…

Elma Sirkesi Vücudu Temizliyor!
Elma Sirkesi Vücudu Temizliyor!

Elma Sirkesi Vücudu Temizliyor!

Mısır döneminde Hipokrat tarafından da tedavi amacıyla kullanılan elma sirkesinin vücudu temizlemesinin yanı sıra zayıflatma etkisiyle beraber sayısız faydası da bulunmaktadır.

Vücuda canlılık veren elma sirkesi, böbrek ve karaciğeri de temizliyor. Etkili bir detoks ürünü de olan elma sirkesi, cildin daha parlak görünmesini sağlıyor.

Hipertansiyon veya kan basıncını düşürücü etkisi olan elma sirkesinin tansiyon ve kan basıncı gibi hastalıklara da iyi geldiği görülüyor. Fakat hipertansiyon “Elma Sirkesi Vücudu Temizliyor! Mısır döneminde Hipokrat tarafından da tedavi amacıyla kullanılan elma sirkesinin vücudu temizlemesinin yanı sıra zayıflatma etkisiyle beraber sayısız faydası da bulunmaktadır. Vücuda canlılık veren elma sirkesi, böbrek ve…” yazısını okumaya devam et

Sağlık Ve Güzellik

Çiğ Sebze mi? Pişirilmiş Sebze mi?Kimi sebzeler pişirildiğinde kimileri de çiğ tüketildiğinde daha faydalıdır. İşte belli başlı sebzeler için tavsiyelerimiz.

Çiğ Sebze mi? Pişirilmiş Sebze mi?
Çiğ Sebze mi? Pişirilmiş Sebze mi?

Kuşkonmaz
Pişirerek tüketin.
Buharda pişirildiği zaman kanserle savaşan bileşikler daha etkin hale gelir.

Pancar
Çiğ tüketin.
İçerdiği folatın %25 i pişirildiği zaman kaybolur. Çiğ tüketildiğinde beyin için gerekli olan bu içerik korunmuş olur.

Brokoli
Çiğ tüketin.
Pişirildiği zaman karaciğeri temizlemeye yarayan bileşenler aktive olamaz.

Mantar
Pişirerek tüketin.
Mantarı pişirmek ister sote şeklinde olsun isterse ızgara veya “Çiğ Sebze mi? Pişirilmiş Sebze mi?Kimi sebzeler pişirildiğinde kimileri de çiğ tüketildiğinde daha faydalıdır. İşte belli başlı sebzeler için tavsiyelerimiz.” yazısını okumaya devam et

Dilimin Ucundakiler

Yine De İyimserlik kardeşim sonu tatlıya bağlanan kitaplar yollayın bana uçak sağ salim inebilsin meydana doktor gülerek çıksın…

Yine De İyimserlik
Yine De İyimserlik

Bu Gün Yine Kendimi Aştım Sanırım 😀 Okumaya,araştırmaya,bulmaya,bulup paylaşmaya doymuyorum doyamıyorum.En büyük hobim oldu adeta.Derler ki; Güzel şeyler Paylaşıldıkça Çoğalır.Ben de okuduklarım arasından en güzellerini seçip paylaşıyorum sizlerle.Umarım Beğeniliyordur 🙂 Umarım oralar da bir yerler de birileri bunları okuyordur.Umarım şu an da kendi kendime konuşmuyorumdur. 😀 :p Şaka bir yana Saatte epey geç oldu.Aslına bakarsanız hala uykum yok ama sabah erken kalkmak ve günümün her saatini yaşamak istiyorum.uyku da öğlene kadar harcamak istemiyorum 😀 Daha sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çokkkk şey var ki arşivim de,Resimler Şiirler,bilgiler vsvs.En son daha yeni okuduğum bu şiiri paylaşmak istiyorum sizinle 🙂 Okurken bi sıcaklık,bi coşku hissettim,bi güven duygusu hissettim bu dizeler de.Herkese İyi Geceler.Yarın Güzel bir güne uyanmak dileğiyle Sevgi Ve Mutlulukla kalın. 🙂

Yine De İyimserlik
kardeşim
sonu tatlıya bağlanan kitaplar yollayın bana
uçak sağ salim inebilsin meydana
doktor gülerek çıksın ameliyattan
kör çocuğun açılsın gözleri
delikanlı kurtarılsın kurşuna dizilirken
birbirine kavuşsun yavuklular
düğün dernek yapılsın hem de
susuzluk da suya kavuşsun
ekmek de hürriyete
kardeşim
sonu tatlıya bağlanan kitaplar yollayın bana
onların dediği çıkacak
eninde de sonunda da…

Nazım Hikmet Ran