Sevgili Günlük;

large (70)Sevgili Günlük;

İçim de  bir  türlü aşamadığım,tüm yapma,etme,dokunma,pis kızım,hastalık kaparsın evladım uyarılarına rağmen  dizginleyemediğim içgüdüsel bir duygu bu.Hayvan Sevgisi…Küçüklüğüm de  bile kuzenlerimle  ya da arkadaşlarımla  yolda  yürürken muhabbet esnasın da bir an da  ben gözden kaybolurdum.Dönüp baktıkların da  ya  bir kediye gel pisi pisi diye  peşin de  koşturuyor  ya da bir  köpeğin başını okşuyor  olurdum.Mutfağımıza ekmek kırıntıları koyup serçe  kuşlarını yakalar,Onları yedirir su verir sonra da tekrar serbest  bırakırdım:) Hatta bir  keresin de bir yaz babamın memleketini Rahmetli babaanemi ve dedemi ziyarete gitmiştik.Dönüşte orda  sevdiğim bir  kedi yavrusunu alıp valize  koymuştum.Amacım onu izmite getirmek ona bakmak büyütmekti.Sonra ablam anneme söylemişti de  bütün planlarım altüst  olmuştu.Hayvanlara  karşı bastıramadığım bu duygularımı yıllar  sonra  hala yetişkinliğim de  bile  yaşıyorum.Eski köpeğim şu anda  bir  anaokulunun bahçesin de  yaşıyor.Bazı nedenlerden dolayı onu vermek zorun da  kalmıştım.Şimdi gelin görün kursa giderken anaokulu yolundan geçmeden duramıyorum.Ona  bir selam vermek başını okşamak sevmek  bana bir  borç adeta.Bugün yine gitar kursuma giderken anaokulunun ordan geçtim.Beni görür görmez nasıl mutlu olduğunu nasıl gülümsediğini görmenizi isterdim.Ara da tel çit  olmasına rağmen onu  sevmem için kendisini tellere
yasladı.Biraz  hoşbeş ettik sonra ben yoluma devam ettim.

Yeryüzün de herşeyin varlığının bir sebebi var.Hayvanlara gösterdiğimiz ilgi,şefkat ve merhametin de bir sebebi var bence.

Kurs dönüşü Annem ve  Babam kapının önün de  oturuyor sohbet ediyorlardı.Onlara doğru yürürken içimi müthiş bir  huzur  kapladı.Sağlıklıydım,kursum bitmişti,hava güzeldi,Güneş vücudumu ısıtıyor,ılık rüzgar  yüzüme vuruyordu,Annem ve Babam kıymetlilerim karşımdaydı bundan daha  büyük mutluluk ne  olabilirdi.Kafamı neye  takmalıydım ki,ne  beni üzmeliydi?

O an da Rabbimin kalbime serpiştirdiği o huzur için şükrettim.Sadece  bu serpiştirilen huzurlar  için bile  yaşamaya değerdi.

YAŞAMAK GÜZELDİ.

Neyse yazımı sonlandırırken güzel bir  şarkıyla  iyi geceler dilemek istiyorum size. Bugün gitar kursun da  yeni bir  şarkıyı çalmayı öğrendik.Aslın da ben bu şarkıyı biliyorum veee çok ama  çok seviyorum.Dinlediğim zaman beni hüznümün içinden alıp  umut bulutlarının üstüne  çıkarıyor.

Terk mi edildin,hayattan tad alamıyor musun? Bütün dünya sana karşı gibi geliyor ? en önemlisi de Yalnız  olduğunu mu düşünüyorsun.

Yalnız kaldıysan kalkıp pencerenden bir bak,

Güneş açmış mı Yağmur düşmüş mü,

Dön bak dünyaya dön bak dünyaya😉

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

