Bakmayın siz benim kuru bir yaprak gibi sallandığıma…

tumblr_nclipvJ8tO1skbssvo1_500

 

 

 

Bakmayın siz benim kuru bir yaprak gibi sallandığıma,

Köküm sağlamdır sarsılsam da kopmam dalımdan…

Öyle kolay değil rüzgarın Önüne kapılıp gitmem,

Son ana kadar vazgeçmem yaşamaktan…

Ne fırtınalar koptu benim hayat dallarımda,

Hiç birinde vazgeçmedim umutlarımdan..

İçimde kıyametler kopsa da, Ben baharıyım yarınlarımın…

Çiçek açarım her kışın ardından..

Nazım HİKMET

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

