Günaydın :)

 

10454521_742363212502261_7163776734923795756_n

Günaydın sevgili blog severler herkese günaydın günaydın günaydın :)))
Sizin oralarda havalar nasıl bilmiyorum.Ama hep diyoruz ya hava nasıl olursa olsun bizim havamız hep iyi olsun!

Şu an ruh haliniz nasıl bilmem.Muhtemelen aranızda herkes şuan benim olduğum gibi canlı,dinamik ve iyi hissetmiyordur.O zaman özellikle onlara sesleniyorum burdan.Önce o eğilmiş sırtını düzelt lütfen.hıhı evet işte onu,dik duruyoruz dimi,çok güzel🙂 Tamam şimdi bunu yapmak istemeyebilirsin ama lütfen bana şöyle kocaman bir sırıtık surat yapar mısın?Evet evet 32 dişini görmek istiyorum.İşte böyle :)))

Tamam bak şimdi sana ne dicem.Yaşın kaç bilmiyorum ama şu an da bir daha asla olmayacağın kadar gençsin!öncelikle bunu bir kenara yaz😉

Hiç bir şey için geç değil,hayatın çok monoton olabilir,bir şeyleri yanlış yapmış olabilirsin ama hala düzeltmek için şansın var değil mi?

Kontrolün dışında gelişen olaylar yüzünden kendini üzüyor olabilirsin veya canın sıkkın olabilir ama belki de bunun için hiçbirşey yapmadığın için olabilir mi? O halde harekete geç!

Kilo vermek istiyorsun ama bir türlü veremiyor musun?Olsun vazgeçme her pazartesi ve ya hergün bir kez daha dene yeter ki vazgeçme,bir gün başarıcaksın.

Sınavdan kötü sonuç mu aldın.Olsun belki de daha iyisi olacağı içindir.Bir daha ki sefere daha iyi hazırlan.

Yaşım geçti artık çok geç mi diyorsun bunu sakın yapma! Hiç bir şey için geç değil nefes alıyorsak her şey için vakit vardır.Sadece şartlara uygun hareket etmek zorunda kalabilirsin olsun yap,hiç bir şey yapmamaktan iyidir.

Aşk acısı mı çekiyorsun :)Tamam çek sorun değil…Ama fazla uzun tutma en güzel yıllarında sürekli göz yaşı dökersen ileride ”ah ben ne aptalmışım” söylemlerine neden olman çok muhtemel ve döktüğün yaşlar yıllar sonra kırışıklık olarak karşına çıkmasın🙂

Herşeyi yaşa hüznü,acıyı,korkuyu ama herşeyi dozunda.Yaşam bir maraton değil elbette ve hiç birimiz dörtdörtlük değiliz.Ama şu hayattan öğrendiğim bir şey daha varsa;korkuların ve öğrenilmiş çaresizliklerin esiri olunmaması gerektiği…Bir işten ayrıldığımızda çok farklı davranabilirdim ya da herşeyi ne kadar sorun ediyormuşum meğer diyebiliyoruz.İnsanların değerini bilemiyoruz,zamanın değerini bilemiyoruz,güzelliklerin değerini bilemiyoruz.

Ama biliyor musunuz ben kendime ne için söz verdim! Elimden geldiği kadar pişman olmamak için özellikle de hiç bir şey başaramasam bile,her şeyi başaracağıma inanmayı bir an bile unutmayacağım.Daha fazla öğrenip,daha fazla çalışacağım.İnandıklarımın arkasında durup,sevgi yayacağım.🙂

Bol bol da şükredeceğim.Rabbimin hazinesi bol.Bol dua,bol tevekkül,bol şükür🙂

Sevgiler
Gülşah Özçiftçi/KıDıM

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

