Bugün sevgi yayalım dünyaya haydi başlıyoruzzz :)))

Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız. Onun için sevdiklerinize seni seviyorum demekten çekinmeyin.

Sevgi pıtırcıklarım!!!!!

(Hayır tamam bu olmadı baştan alıyorum)

Takipçilerim!!!

Bi dk bi dk. ya…Savaşa gitmiyoruz ki kendine gel Gülşah!Durup burda  sabah  sabah  hemde  hafta sonu hafta sonu,savaş konuşması yapmıcaksın dimi?Ama biz savaşçıyız  bir  bakıma aslında.Bu dünyada sevginin varlığını koruyan yegane  insancıklarız🙂 Hem öyle  olmasak bu blogda  işimiz  ne ?

O zaman  şöyle  başlayalım:

Günaydın sevgi pıtırcıklarııııı :)) Ben bugün heryerde sevgi titreşimleri yayılsın istiyorum .Herkes birbirine gülsün,morali bozuklar,suratı asıklar şaşırsın kalsın.Ben aile fertlerimi kocaman öpmekle başlıcam güne.Hazır mısınız?

Bugün sevgi yayalım dünyaya haydi başlıyoruzzz :)))

 

large (10)

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

