Gülşah’ın Notları…

Bu blogda 3.134 paylaşım var.Her  birini ayrı ayrı okur  okuduğum onlarca  makalenin,fotoğrafın arasından bana bir şeyler  öğrettiğine  inandıklarımı görüşüme  uygun olanları paylaşırım.Kendimce  ilham cadılarım uğrarsa ara da  birşeyler de yazarım,ama yazar değilim! Bir çok teşekkürle beraber  eleştiriyi de almışımdır.Saygım sonsuz…

Evet ben yazar değilim,kişisel gelişimci de değilim,eğitimini de almadım.30 Yılık yaşam serüvenimde yaşadıklarım ve  okuduklarım dışında başka kaynağım yok.Benim için yeterli aslında  bu…

Bu bloğu açarken  düşündüğüm tek şey  beni iyileştirmesiydi.Birilerinin okuması ve  beni övmesi gerçekten umurumda bile değildi.Ama  tabi güzel söze  kim dayanır  ki ben dayanıyım🙂 Güzel yorumları ve ilgiyi gördükçe mutlu oldum.Bana  iyi geldi.Ama  bugün yine  eskisi gibi olsa yine  bloğumu yaşatırdım.Aynı azimle  paylaşımlarıma devam ederdim.Bu blog herşeyden önce  benim için bir  yolculuk.Kendimce bir  miras🙂

Burada  yazılanların hiç birini dörtdörtlük uyguladığımı söyleyemem.Elimden geleni yapıyorum tıpkı sizin gibi.

Ama  yaşama sevincim ve  hayatı sevişim bu yazılardan kaynaklanmıyor,onlar sadece düşüncelerimi doğruluyor ,yazılı bir  kaynağa  çeviriyor.

Aslına bakarsanız  bir  çok kişisel gelişimcinin hatta  bu işin eğitimini almış kimselerinde yazdıklarının hepsini dörtörtlük yapabildiklerine  inanmıyorum🙂 Bunun örneklerini görüyorum ve  yaşıyorum.Sözde  kişisel gelişimciler koskocaman egolarıyla gözümden bir  bir  düştüler  bazı zamanlar.

Ama  benim için asıl önemli şey nedir  biliyor musunuz?

Bir  insanın gerçekte kalbindekilerdir.Bir insanın hatalı olması benim için önemli değildir  önemli olan niyetidir.Ve  inanç!

Kafanız  karıştı biliyorum bu yüzden başıma gelen bir olaydan bahsedeceğim.

Bundan bir  kaç ay önce  bir  facebook sayfası açılmıştı.Farklı bir  konuda ki sayfa da bir yorumda  gördüm.Bir arkadaşımız yoruma yazmış ”lütfen linki şikayet eder misiniz?Peygamberimize ve Allah’a ( haşa ) küfrediyorlar.

Ben de hemen linke tıkladım.Normalde bu tarz dikkat  çekmeye  çalışan reklam tarzı yorumlara  itibar  göstermem ama  bu yorum farklıydı.Hemen linke tıkladım görmez  olaydım.Olayların içeriğini anlatmayacağım töbe  haşa pek hoş değillerdi.Bir  müslüman olarak o an da sayfayı öylece  kapatıp hayatıma  devam etmem mümkün değildi.O gün orda  gördüklerim inançlı bir insan olarak inanın bütün bir  geceyi huzursuzca geçirmeme neden oldu.İçimden bir  ses acilen bu  sayfayı bir  şekilde kapattırmam gerektiği yönündeydi.Ben de  benim için doğru olduğunu düşündüğüm şeyi yaptım.Hemen tüm arkadaş listeme  tek tek bu linki kopyaladım,şu notla  beraber : lütfen linkteki sayfayı şikayet eder misiniz  kapattıralım.Peygamberimize ve  Allah’ ( haşa ) küfrediyorlar”

Neyse bir  çok arkadaşım bana  linki gönderdiğim için dua etti.Duyarlılığım için teşekkür ettiler.Bu önemli değil!Gerçekten önemli değil ki bu bir  müslüman olarak  yapmam gereken şeydi.Neyse linki gönderdiğim kişilerden biri bu mesajımı alıp kendine  malzeme  yapmış paylaşımında🙂

İnanın aklımda  çokta fazla bir şey  kalmadı ama söylediğine  göre  ben neyin koruyuculuğunu yapıyormuşum vs.Gereksiz  bir  davranış olarak gördü.Benim şüphem mi varmış Allah’ın varlığına  birliğine  orda  yazılanların ne  önemi varmış.Tabi ben buna  ne  derim biliyor  musunuz  inanç meselesi!!!

Kızmadım ama  şunu anladım.Ben gerçekten kalbinde  gerçek anlamda  güzel bir ruh barındırmayanla,politik insanlarla yapamıyorum,olmuyor,olmaz…

Benim için gerçek kişisel gelişim hadislerdir ,dualardır,gerçek huzur  Allahtandır ve  ibadettedir.Yani birilerinin süslü sözleri beni bir  yere  kadar etkileyebilir.

Kibar bir eleştiriyi kaldıramayacak insanlar kişisel gelişimcilik yapıyor…üstüne kibarca  hakaretlerde  bulunuyor.Ego tavan yapmış…İnanmıyorum sizin ruhsal sağlığınzın sağlığına!

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

