Sevin doya doya…

tumblr_n9k1c1NFg91szm930o1_500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Günaydınnn tüm blog takipçilerimee.

Bu yazıyı okuyan tüm güzel insanlara günaydın.
Bugün biraz sevgiden bahsetmek istiyorum.Aslında konumuz hep sevgi.Ben en başından beri hep bunu anlatmak istedim insanlara.Yazdıklarımda,seçtiğim makalelerde,şiirlerde,fotoğraflarda…Sitem içeren cümlelerin paylaşıldğı,birbirine laf sokma yarışına girmiş profillere,paylaşım mekanlarına inat.Tabi herkes aynı anda aynı ruh halinde olması mümkün değil.Kimileri büyük bir iştahla okudu yazılarımı,kimileri yüz çevirdi.İçinizde sevgi vardı ki kendinizi burada  buldunuz  ben buna eminim.Sevgi sizin için değerliydi.İşte hepimizi ortak noktası bu kelime  hakkında nacizane bir kaç satır söylemek istediklerim var.

Sevgi…Biliyor musunuz,bu nasıl bir güçtür ki insanın içindeki tüm öfke ve kızgınlıkları silebilir,bu nasıl bir duygudur ki her şeyi,tüm olumsuzlukları hatta bazı yapılan haksızlıkları unutturabilir.Samimice söylenen bir ”seni seviyorum” kelimesi neleri değiştirebilir biliyor munuz?Çok şeyi…
Bakın dikkatinizi çekerim;Aşk demiyorum,sevgi…
Her zaman seni seviyorum demekte gerekmez,sevdiğinizi gösteren herhangi bir tavır,bakış,önemsemek,önemsenmek…
İnsanlar birbirlerinden sürekli sevgi bekliyor aslında.Sevgilimizden sevgi bekliyoruz,ailemizden,kardeşlerimizden,dostlarımızdan.Sevildiğimizi gerçekten hissettiğimizde sakinleşiyoruz,mutlu oluyoruz.Oysa sevgisizlik türlü çıkmazlara sokuyor bizi.Aslında sokmamalı.Biz hep bunun için uğraşıyoruz.Ama sevgi hep bir ihtiyaç ekmek gibi su gibi tıpkı…

Eşinize ilginiz bittiğinde eşiniz daha kıskanç,daha agrasif olmaya başlar.Dostlarınıza olan sevginizi kardeşinize göstermediğinizde kardeşiniz hep eksik kalır.Evladınıza sevgi göstermediğinizde bu sevgiyi hep dışarıda arar ve hep sevilme ihtiyacı duyar…Kimileri insanların sevgisini kazanmak için kendini unutacak derecede herkese evet der,kimileri öyle sevgisizdir ki hep öfkelidir,hep kaşları çatık,hatta kırılmamak üzülmemek için kaçar insanlardan.Hatta bazı insanların yaptıkları kötülüklerde hep bu sevgisizliktendir aslında.Siz verdiğiniz sevgiyle ilgilisinizdir,aldığınızla değil.Ama  tabi yine de ne  mutlu sevginin değerini bilene…

Aslında sevginin bile dozu fazla kaçınca zararlıdır bana göre.Çok sevilen sevgiye doymuş,sevgiyle boğulmuş,her ihtiyacı karşılanmış,bir dediği iki edilmemiş bir çocuğun ileride mutluluğu bulmak için aradığı yollarda farklı olabilir.Bu tatmin olmuş haliyle hırsızlık yapabilir,hatta adam bile öldürebilir.(Allah korusun)
Bu yüzden hayat eksiklikleriyle de güzel.Yaşam öyle bir dengede ki ve bizler eksikliklerle,eksiklikleriyle,eksikliklerimizle… o kadar çok meşkulüz ki…

Ama bakıyorumda çevremiz hep sevilme ihtiyacı ile yanıp tutuşan insanlarla dolu.Herkes kırılmış,incinmiş,hevesi kaçmış…
Bu yüzden en güzeli karşılıksızca sevmek.Rağmen sevmek…Herkes karşılık beklemeden sevse belkide ortada sevilmeyen kimse kalmazkimse incinmez.

O yüzden bugün sevin doya doya,karşılıksızca…Tebrik edin insanları,teşekkür edin çayınızı ikram eden garsona.İyi günler dileyin sizi durağınıza bırakan şoföre,onu bir birey olarak,bu dünyaya ve evrene hizmet verdiği için sevin.Değerli hisetttirin.Kasiyerin hep size güler yüzlü olmasını beklemeyin.Siz gülümseyin birazda🙂 Şaşırtın onu.Belkide sizin gülücüğünüz sıradaki onlarca müşterinin güleryüzle karşılanmasına sebep olacak.Gülen siz olun.Sevgi dolu olan siz olun.

Kocaman bir sarılın annenize,kardeşinize seni seviyorum deyin.Her gün gözünüzün önünde diye bu engel mi sarılmaya?
Sevin ailenizi,sizinle aynı görüşte oldukları için değil,farklı görüşte bile olsanız sizin aileniz olduğu için.Sevin dostunuzu sizi her zaman pohpohladığı için değil,milyarlarca insan yerine,sizin dostunuz olduğu için.
Sevin eşinizi,iyisiyle,kötüsüyle hayatı sizinle paylaştığı için…

Ben bugün mutluyum.Çünkü biliyorum seviliyorum.Herşeyden önemlisi herşeye rağmen sevebiliyorum;insanları,doğayı,yaşamayı.Bu çok güzel.

E ne duruyorsunuz.Sevin doya doya, :))))

Sevgi dolu güzel bir gün olsun inşallah…🙂

Bu ara da unutmadan söylemek istiyorum.SİZİ ÇOKKKK SEVİYORUM :)))

Sevgilerimle…
Gülşah Özçiftçi/KıDıM

One thought on “Sevin doya doya…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

