E-postalarınızı Bekliyorum!..

E-postalarınızı Bekliyorum!..

Herkese Merhaba arkadaşlar.Hepinize mutlu hafta sonları.Sevdiklerinizle  bol vakit geçirmeceli,kucaklaşmalı ya da  iyi dinlenmeceli bir  hafta sonu dilerim.Sizin oralarda hava nasıl bilmem ama İzmitte  güneşli hoş bir  hava var.Belkide bu  güneşli havalar son günlerini yaşıyor  bilmiyorum aslında değerlendirmek lazım.

Bugün zamanlamış olduğum paylaşımlar tahmin ediyorum 15.00 ‘e  kadar devam edecek.Bazı arkadaşlarımdan maillerle  sorular geliyor: ”Gülşah hiç mi dışarı çıkmıyorsun sürekli internette misin diye”Hayır  kesinlikle  böyle  bir şey söz  konusu değil.Paylaşımlarımı geceden veya sabah saatlerinde 2-3 saatimi ayırarak zamanlıyorum.(Otomatik Paylaşım ) Bazıları günler  öncesinden bile ayarlanmış olabiliyor :))Ama  gün içinde arada  kontrol ettiğim doğrudur😛 Gerçek şu ki Zaten kimseye  interneti bu şekilde  kullanmalarını önermem.İnsanın yaşamı bildiğiniz FELÇ oluyor.Ben de  böyle zararlı bir  dönemden geçmiştim ama zamanla rayına oturdu.

Gelelim asıl konumuza  bu çok önemli en azından benim için.MAİL ADRESİM DEĞİŞTİ!

Banadüzenli e-posta  gönderen arkadaşlarım var.Ben Pembe Balonda ki adresi değiştirdim ama Sürekli e-posta yollayan arkadaşlarım artık o balonu kullanmıyor  olabilir.Ben Şimdi size hem mail adresimi hem de görmeyenleriniz varsa pembe bolonu tanıtayım :))

 

e-posta adresim : kidimgulsah@hotmail.com

Pembe balonumuza gelince  işte ta ta…

Yapmanız gereken bu balona tıklıyorsunuz.Karşınıza windowslive’in sayfası çıkacak.Açılan sayfada zaten benim mail adresimin kayıtlı olduğunu göreceksiniz.Konu bölümüne;bana  yazmak istediğiniz  konu hakkında herhangi bir  başlık atabilirsiniz isteğinize göre.Daha sonra boş alana bana yazmak istedikleriniz,anlatmak istedikleriniz,sormak istedikleriniz,dertleşmek istediğiniz,blog hakkındaki fikirleriniz ve her türlü konuda yazabilirsiniz.Sonra gönder tuşuna  basıyoruz  ve daha sonra kendi mail adresinizi ve şifrenizi giriyorsunuz.Şifremi hatırlayı işaretlerseniz bundan sonraki maillerinizi tek tuşla gönderebilirsiniz.Bu arada mailinizi gönderip sakın gelen kutunuzu kontrol etmeyi unutmayın.Çünkü ben er ya da  geç mutlaka  size  geri dönüş yaparım😉

Bu kutu sürekli benim sağ duvarımda olacak..e-posta okumanın mutluluk verdiğini duymuşmuydunuz?

Duyamazsınız…

Çünkü ben uydurdum :)))))

Bilemiyorum belkide  bir  yerde  böyle  bir şey  okumuş olabilirim.Ama  bana  mutluluk verdiğini söyleyebilirim.Kendinize  çok iyi bakın.Tekrar görüşürüz :*

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

