Bir gün işten evden dönerken mahalledeki çocukların evimin yanındaki parkta futbol oynadıklarını gördüm …

large

 

Bir gün işten evden dönerken mahalledeki çocukların evimin yanındaki parkta futbol oynadıklarını gördüm ve maçı izlemeye başladım.Kalenin arkasındaki sıralardan birine oturdum ve yanımdaki çocuğa skoru sordum.
”4-0 mağlubuz”diye yanıtladı beni gülümseyerek…
”Gerçekten mi? dedim, pek moralin bozulmuş gibi görünmüyorsun ama? ”Niye bozulsun ki moralim?”dedi şaşırmış bir ifadeyle’;

‘Maç başlayalı daha beş dakika oldu”

JACK CANFIELD

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

