Selam :)

tumblr_na0bdzM99W1qlap16o1_500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selam Kıdım Gülşah Takipçileriiiii

Nasılız bakalım keyifler nasıl.Beni sorarsanız ben çok iyiyim diyerek mektup klasiğine bağlamadan konuyu ben hemen son bir  kaç gündür nerelerdeydim ve bu aralar nerelerde  olacağım onunla  ilgili ufak bir  not bırakayım dedim buraya.

Son bir  kaç gündür nerdeydimmm ımm evdeydim.Ygs hazırlıklarım başladı.Tarih’ten başladım çalışmaya.Aynı zamanda kursum var,hafta içi hergün oraya gidiyorum.Yani anlayacağınız pc ye pek zaman kalmıyor.Yoğunum bu aralar.Takdir edersiniz bu konuları derleyip düzenlemek şıp şıp olan bir şey değil.Öyle  önüme gelen herşeyi paylaşsam tamam işler daha  kolay olacak ama ben kaç yüz makalenin arasından seçiyorum bunları bilseniz:/

Kaliteli içeriğin bedeli de zaman oluyor  malesef.Zaman da  bu aralar  bana  çok lazım olan bir şey.Yani Pc başında geçiremeyecek kadar değerli.Bu gün bir  şey  oldu kitap bile açmak istemedim.Bende fırsattan istifade  bloğumun kapısında  buldum kendimi.Biraz bakınıyım,önümüzdeki bi kaç güne depo yapayım dedim.

Yani sözüm o ki;bu aralar  olurda  kayboluverirsem ortalardan merak etmeyin.Yağmur,Kitap,kahve modumdayım bu son bir  kaç ay.Oooo varya en sevdiğimden…Neyse…Gidişim suskun olur ama dönüşüm muhteşem olur inşallah. a7a95c014c88ce70d535323f816d53f9

 

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

