Her yol O’na gidiyor…her yol O’na.Başka varış yok!

 

tumblr_nav83fJOan1rurwlto1_400

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yaşamım boyunca daima sevgiyi aradım.Daima…

Sevgi sözcükleri söyleyen,sevgisini gösteren ve hissettiren bir insana dış görünüşü her ne olursa olsun,boyu kilosu,maddi durumu her ne  olursa olsun (bu dost ya da sevgili ) sevgisine karşılık verdim.Bana verdiği sevgiyi yüreğime alıp büyüttüm ve  ona misli olarak geri verdim.

Nerede sevgi gördüysem o beni hep cezbetti,kendine çekti.Bu sevgisizlikten mi?Hayır.Anne Babam ve kardeşlerim tarafından sevilen biriydim.Fakat herkese olduğu gibi sevgi bana da mutluluk veriyordu.Sanki sevgiden yaratılmıştım.Sanki sevgiyle yaratılmıştım…Sevilmediğimi anladığımda inciniyordum.Ya da çok değer verdiğimde karşılığını görmediğimde inciniyordum.Çabuk kırılıyor,alınganlık gösteriyordum.

Çoğu zaman yanıldım.Sevildiğimi sandım.Belkide sevildim ama, sorun baki olacağını sanmamdı.Hala seviliyorum.Annem babam,dostlarım…İhtiyacım olan herkes yanımda ve bana  ihtiyacı olan herkesin yanındayım.

 

Şimdi insanları daha  çok ”O” yarattığı için seviyorum.

Hala tam anlamıyla başaramıyor olsam da;artık yapılan iyiliğin,verilen değerin,gösterilen güleryüzün,hatta düşünülen düşüncenin bile onun rızasını kazanmak için yapmak istediğimi biliyorum.İşte bu yüzden artık incinmiyorum.

Artık özgürlüğün gerçek anlamda ne olduğunu biliyorum,

Şimdi beni bu dünya da seven yegane varlığın  ve benim herkesten çok sevdiğim şeyin ne  olduğunu biliyorum,

Artık arayışımın ne olduğunu biliyorum,

Artık biliyorum…

ve  onu yaşıyorum.Artık sonsuz sevginin,saadetin ne  olduğunu biliyorum.Sonsuz huzurun,amacımın ne  olduğunu…

En büyük  saadetim onun da benden Razı olduğu gün olacak…

Hepimiz daima kendimizi aradık,derinlerimize indik,özümüzü çözmeye çalıştık.

Mutluluğu istediğimiz kadar arayalım.”O”nu bulamadıkça,o yolda ilerlemedikçe,ruhumuz asla tatmin olmayacak asla!O içimizdeki sebebini bilmediğiniz sıkıntılarınız asla bitmeyecek…Çünkü bizim ona ihtiyacımız var.

Özünüze inerken O’NDAN BAŞKA BULABİLECEĞİNİZ BİR ŞEY YOK.

Çünkü;Her yol O’na gidiyor…her yol O’na.Başka varış yok!

Ne mutlu ki öyle,çünkü eşi benzeri bulunmayan ve güzel olan ne varsa O’nda…

Allah’ın selamı üzerinize  olsun…

 

Gülşah Özçiftçi

 

One thought on “Her yol O’na gidiyor…her yol O’na.Başka varış yok!

  1. Ve Aleyküm Selam…Çok anlamlı ”unutulmaması” gereken rehber niteliğin’de yaşama ve yaşamına dair.Ve tabiiki en önemlisi Allah Rızasına ve sevgisine ulaşmayı umut etmek ve dilemek ne güzel,umarım saadetine ulaşırsın gülşah kardeşim…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

