Bir Yıl Daha Geçiyor…

tumblr_nb0hukYV2X1slfr2co1_500

Bir yıl daha geldi ve geçiyor…Bir kaç yıl önce  2015 ne  büyük bir sayıydı bizim için.Genç yaşıma rağmen o günleri göremeyiz belkide diyordum.Hele  2020?Halbu ki şurda 6 yıl var,ona da sıra gelecek.Yani düşündüğünde  buradan ömür’ün hiçte  o kadar  uzun olmadığını anlayabilirsiniz.Zaten bana sorarsanız 20 yaştan sonrası su gibi akıp gidiyor.İşte  bir yıl daha geçti.

Herkes farklı  hisseder bu zamanlarda..Kimilerini hüzün kaplar bir yıl daha geçti ömrümüzden diye,kimi neşe heyecan doludur.Yani sizi bilmem ama ben hep yıl sonunu değilde yılın başını düşünürüm :)Takvim kağıdından ilk sayfayı koparmak,yeni yılın bana getirecekleri,biraz heyecan…Ama  yeni yıl programları yapmak,eğlence vs alışkanlıklarımı çoktan yitirdim şükür.Gerçi eğlence dediğime bakmayın benim eğlencem de evde tombola olur :)))

10-15 yaşlarındaydık.Ablam ve ben yılbaşı günü yaklaşırken planlar yapardık.Para biriktirir o akşam odamızdaki büyük sehpayı alıp üzerini cipslerle çekirdeklerle yemişlerlele doldururduk.Duvardan duvara süsler asardık.Televizyonda ki programları izler, muhabbet ederdik.Yani kendimi bildim bileli yılbaşlarında evdeyimdir.Bazı zamanlarda uyuyarak geçirdiğim bile  olmuştur.Bu yıl güzel bir  şey yapacağız  inşallah.Ama düşündüğünüz gibi  değil🙂

Kursta hocamız bizi biraraya toplayacak.Bize dedi ki hadi gelin herkes yılbaşına eğlenceyle girerken biz dualarla,ilahilerle girelim.Çok hoşuma gitti.Ne güzel bir fikir dedim.Annemi,ablamı alıp gideceğim inşallah.

Bir yıl daha…Bir insanın değişim geçirebilebilmesi için yeterli bir zaman.Demiyor muyuz hep her yıl bir öncekinden daha farklı hissediyoruz diye.Gerçekten öyle.Bu yıl yaşadığım değişimi tarif edebilmem mümkün değil.Geçen yıl ki beni düşünüyorum ve şimdi ki beni…Anlatsam anlatamam,zaten bir  kaç cümleyle anlatabilmem mümkün değil.Ama  şunu söyleyebilirim;bu yıl artık daha  büyük bir  pencereden bakıyorum yaşama;gözümün önünde ki o perde kalkmış,kalbimin karası gitmiş ve büyük bir gafletten uyanmış gibi hissediyorum.Yani anlatamam diyordum ama,anlatabildim sanırım.Tabi ki bu herşeyin sonu  demek değil.Artık herşeyi biliyorum,ben artık piştim demek değil kiii bu en  büyük cahilliktir.Ben sadece doğru yola bir adım attım diyebilirim.Allah devamını getirir inşallah.Gelişim hiç bitmez,öğrenmek hiç bitmez,değişim bitmez…

Sık uğrayamıyorum bloğa bu aralar.Ama  istatistiklere bakınca sahipsiz bırakılmadığını görüyorum.Kapısı paslanmıyor elhamdülillah🙂

Söylemiştim ama  bilmeyenler için tekrarda yarar var.Biliyorsunuz sınav hazırlığı yapıyorum,Ygs ve Lys için.Bir kaç kez denedim bakayım bir şeyler  paylaşayım,karalayayım diye bloğa ama  yok olmuyor arkadaşlar.Bir bakıyorum saatlerce zaman geçirmişim bilgisayar başında.Şimdi zaman benim için çok önemli.O yüzden bir süre daha böyle devam.Arada fırsat  buldukça karalayacağım bloğa.Güzel şeylerle karşılaştıkça paylaşacağım.

Ehhh bende durumlar böyle can’lar :)) Çok şükür herşey yolunda.Koşturmaca geçiyor günler.Kurslar,dersler…Bu yıl baya  yoğun geçti.Bakalım 2015’te neler olacak.Olur ya tekrar yazma fırsatım olmaz ya da sizin bloğa bakma şansınız olmaz.Bu yüzden hepinizin yeni yılını şimdiden  kutluyorum.Daha doğrusu bırakalım kutlamayı da ben size gönülden dualarımı göndereyim buradan.

İnşallah bu önümüzde ki yıl size sevgi,barış,huzur,kardeşlik,yaşama sevinci verir.İnşallah kalbinizdekini size verir ve inşallah Allah kalbinizde ki o şeyi sizin için hayırlı eder.

Bekarlara eş,evlilere çocuk,dargınlara barış,hastalara şifa,dertlilere deva verir.İnşallah bu yıl hep güzel şeyler  olur.

İnşallah bu yıl kötülük sonsuza dek susar ve inşallah bu yıl hep iyilik konuşur.

İnşallah savaşlar  sonsuza dek biter ve barış yaşanır

Ve en inşallah hep iyilik kazanır…

Zaten aslında sonunda hep iyilik kazanır…

Görüyorsunuz ömür kısa,küskünlük için,öfke için ne yer var ne de zaman.Hele boşa geçirecek vakit  hiç yok.Bu yıl bir karar alın.Yaşayacağınız her an’ı değerli kılın ve bunu yapın.Yaptığınız şey ya size bir şeyler katsın ya da başkalarına…

Güzel yüreklerinizden öpüyorum.

Sevgilerimle.

Gülşah Özçiftçi

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

