Bugün ki Kar Manzaralarımdan Kareler :)

Heyooooo Yurdumun her bir yanına kar yağıyor.Bembeyaz tane tane :)))

Rabbim yine bizi mahrum etmedi kar beyazından.Belkide 4 yıldır böyle bir kar yağmamıştı bizim buralara.Burası KOCAELİ İZMİT.
Hangimiz sevmiyor ki kar yağmasını pamuk pamuk karların üzerine yatmayı.
Kar kokusu bana hep çocukluğumu hatırlatıyor.Eski mahallemizde akşamları eve girmezdik kar topu oynamaktan.Nasıl bıkmazdık,usanmazdık şaşıyorum şimdi.Eldivenlerimiz ayakkabılarımızın içi ıslanırdı.Gelirdik sobanın başına kızartırdık kendimizi bi güzel,eldivenleri çorapları kuruturduk haydiiii tekrar dışarı😛
E tabi yaşıtımızda çoktu apartmanda.Burun’a kadar sarılıp ense kısımda sımsıkı bağlanan atkılar,eldivenler…
Oy Oyyy…Anlatırken burnumda tüttü o günler.Herşeye rağmen çocukluk bambaşka oluyor.Bakın böyle küçücük anlar bile nasıl kalıyor insanın aklında.İnsan yaşadığı herşeyi unutabiliyor ama çocukluk varya işte o unutulmuyor arkadaşlar.Sizi bilmem tabi…ama ben unutamıyorum.Çünkü şükürler olsun çocukluğum çok güzeldi.

Bu arada bu karlı havalar için gerekli uyarılarımızı,hatırlatmalarımızı burdan da yapalım;aman ha kar lastiklerimizi taktıralım,zincir kullanalım,her türlü önlemlerimizi alalım.Sonra haberlere çıkıyorsunuz,üzülüyoruz.Kar sevinci kursağımızda kalıyor.

Ihlamur içelim,üşütmeyelim atkılarımızı boğazımıza saralım.Ha birde çok önemli bir şey daha var arkadaşlar aman ha bu soğuk havalarda yüzümüze çok dikkat edelim,Şal atkı vs saralım.Biliyorsunuz soğuk havalarda yüz felci olayları yaşanabiliyor.Bizim burada bir teyzemizin başına geldi,çok üzüldük ona da Allah en kısa zamanda şifasını versin inşallah.İnanın insan gözüyle görmeden pek aklına getirmiyor böyle şeyleri ama önlemini almak lazım.Ablamın,kardeşimin yakasına yapışıyorum atkını tak sar diye.Çünkü genç yaşlıya da bakmıyor bu iş.Burnunuza kadar sarıp ensede sıkın demiyoruz şöyle hafif karizmatik bir şekilde omzunuza atabilirsiniz şalınızı,atkınızı yani :)))

Neyse yine anaçlığım tuttum benim.Ben susuyorum Ve sözü fotoğraflara bırakıyorum.

Bugün kurs dönüşü kar’ın beyazına kaptırdım kendimi 10 dk lık yolu 30 dk da anca yürüdüm.Bakın yolda ne güzel manzaralarla karşılaştım.Yani manzaraya bakarken aklıma siz geldiniz.Dedim ki:bunları benim görünmez arkadaşlarımla paylaşmam lazım.:)

İnşallah bu seneniz böyle kar beyazı kadar bembeyaz olur ve inşallah dualarınız kabul olur.Mutluluklar birer kar tanesi olup üstünüze yağsın ve siz o yağış altında şemsiyesiz kalın inşallah😛
İşte objektiflerime takılan bir kaç manzara,işte bizim mahalle,işte evim,işte kar,işte rabbimin mucizesi🙂

DSC_0015[1]

DSC_0017[1]

DSC_0019[1]

DSC_0025[1]

DSC_0023[1]

DSC_0024[1]

DSC_0026[1]

DSC_0029[1]

DSC_0030[1]

DSC_0033[1]

DSC_0038[1]

DSC_0037[1]

DSC_0046[1]

DSC_0041[1]

DSC_0042[1]

DSC_0044[1]

DSC_0045[1]

DSC_0047[1]

DSC_0048[1]
Şimdi Herkes sussun ve sadece kardan adam konuşsun çünkü o uzun zamandır söz ettirmedi kendisinden🙂

DSC_0059[1]

Hani basmaya kıyamazsın ya🙂

IMG_20141231_120257[1]

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

