Fındık süsleri yapıyoruz mutfağımıza :)

Geçenlerde Google’da minik çaplı bir araştırma yaparken bu şirin şey çıktı karşıma.Bir süredir arşivimde duruyor.Benim çok hoşuma gitti.Yılbaşı ağacı alıp birde onu süslemekle hiç uğraşmam öyle alışkanlıklarım yoktur ama mutfağa çok hoş bir aksesuar olabilir diye düşünüyorum.Sizi bilmem de ben çok beğendim.Annem de çok sever böyle şeyleri.Hatta o da mısır saklamış bahçeden alıp,hani bilirsiniz şu kırmızı mısırlar vardır, kıpkırmızı kızarmış süs olsun diye asarlar eskilerimiz.Köy yerlerinde  çok olur ben bayılırım.Benim hoşuma gidiyor böyle şeyler.Hem otantik hem de mutfağa sıcak bir hava katabilir.

Yani illa yapın demiyoruz bu da böyle kenarda dursun dipnot olarak çiykin şeyley :)

large (5)

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

