Günaydın :)

Günaydınnn!!

Herkese mutlu sabahlar.Ne o yoksa daha uyanmadık mı?Sizde benim yaptığım gibi soğuk havalarda yorganı kafanıza geçirip biraz daha uyuyayım diye diye işine okuluna geç kalanlardan mısınız yoksa :)))

Bu sabah kendimi kutluyorum çok dinç kalktım.Gökyüzüyle de günlük bakışmamızı gerçekleştirdik.Günün ilerleyen saatlerinde deve kuşu gibi kafamı ders kitaplarına gömeceğim için bu işi atlamak istemedim ve tabi ki size günaydın demeden de🙂

Herkese çok güzel bir gün dilerim.

Biliyorsunuz en yaşanılası gününüz bugün!
EN şanslı gününüz bugün
Olmazları oldurmak için en iyi gününüz de bugün!
Yapmak istediklerimizi yapmak için en ideal bugün.

Hep yarın demeyin,ertelemeyin çünkü yarın olmayabilirde.Zaten hep yarın dediğimiz sürece o gün asla gelemeyecek.Ne olduğunu anlamadan geçirdiğimiz yıllar ve boşa geçmiş koca bir ömür kalacak geriye.

Umudun balonuna binelim.Çoooookkk güzel hayallere dalalım.Sonra da onu gerçekleştirelim🙂
Hadi güzel bir gün başlasın perde açılsın,sahne başlasın,yaşasın!!!

tumblr_nfn4wlPrMn1rtbxrwo1_500

2 thoughts on “Günaydın :)

  1. çok teşekkürler bitanem ben bugün yazınızı facebookta paylaştım❤ paylaşımlarınız çok güzel Allah razı olsun

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

