Güç istedim.. Ve Allah, beni güçlü yapmak için karşıma zorluklar çıkardı. Bilgelik istedim…

10387244_787273401359682_5844514887639501388_nGüç istedim..
Ve Allah, beni güçlü yapmak için karşıma zorluklar çıkardı.
Bilgelik istedim..
Ve Allah bana çözmek için sorunlar verdi.
Zenginlik istedim…
Ve Allah çalışmak için bana beyin ve güçlü kaslar verdi.
Cesaret istedim..
Ve Allah üstesinden gelmem için bana tehlike verdi.
Sevgi istedim..
Ve Allah yardım etmem için sorunlu insanlar verdi.
İyilik istedim..
Ve Allah bana fırsatlar verdi.
İstediğim hiç bir şeyi elde etmedim.
İhtiyacım olan her şeyi elde ettim.

Allah ihtiyacım olan herşeyi bana verdi…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

