Küçükken herkes akıllı, ben aptalım sanırdım….

tumblr_necy3ldcoH1tjdwh1o1_500

Küçükken herkes akıllı, ben aptalım sanırdım.

Biraz büyüdüm; herkes aptal ben akıllıyım sandım.
Uzun zaman önce; “herkes kör, bir ben mi görüyorum?” diye sordum.
Akabinde; “bir ben görüyor, bir ben duyuyor olamam!” dedim, sorguladım.
Şimdi ise; sayesinde, hakikatin neresinde durdugumun farkındayım.
Hatırladım…

“Bana Bir Şeyhler Oluyor Tiyatro Eserinden”. Yılmaz ERDOĞAN

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

