Hangi Burç & Nasıl Sevgili.Astrolog Juno’nun muzip, tatlı ve fakat ciddi üslûbu ile… Hangi burç, nasıl bir sevgiliymiş bakalım.

529cca5199c7dd12440006b0_1416263763385_2048Hangi Burç & Nasıl Sevgili

21 Mart – 19 Nisan

Koç Burcu


”Başrol Oyuncusu”
Koç burcu, aşkı kendi ihtişamının altını çizen bir senaryo, onun için yazılmış bir rol gibi görür. Genellikle de o sırada bulunduğu ortamda karşı cinsin en dikkat çekici şahsiyeti kimse, doğrudan ona yönelir. Herkesin tercih ettiği kişinin tek tercihi olmak, mükemmel bir zafer değil midir? ”Yooo! hiç öyle değil” deseler de onların kendi sosyal ve kültürel konumları çerçevesinde şekillenmiş bir ”yanıma yakışan” anlayışları vardır. Sizi esas oğlan veya esas kız olarak görüyorlarsa, kalbinize varan yarışta herkesin önüne geçmek için gayet dramatik jestler yapabilirler. Onlarla birlikte olmanın sağlayacağı avantaj ve ayrıcalıkları mutlaka sergilerler. Yani bir biçimde onu”diğerlerinden” ayrıştırmanızı ve önemsemenizi sağlarlar.
Yakınlığınızı kazandıktan sonra hem aslında ne kadar özgür biri olduğundan ve sadece özel insanlarla vakit geçirdiğinden dem vurur, hem de  size ufaktan nazlanıp tepkilerinizi kontrol eder! Hem üstüne düşülmesini ister, hem de üstüne düşülünce sıkılır ve oyun birden ilginçliğini kaybeder…
Ayrıca bir kez başrolü garantiye aldıktan sonra,”Ne demek, sen beni artık hiç sevmiyorsun? Seviyoruz ki yanındayız.”a bağlar, ona göre…🙂  Koçla başedebilen insanlar ve edemeyen insanlar diye iki grup vardır. Ve bilin ki başedenler kendi ritimlerini korumayı ve onun yarattığı dalgalanmalara kapılmamayı başaranlardır.
52f23d6c3faccfc904000002_1409920179545_204820 Nisan – 20 Mayıs
Boğa Burcu

”Body Guard”
Boğa burcu, sessiz ve ağırlığı olan bir kahramandır. Kendini size siper etmeye hazırmış gibi durur. Her şeyinizle ilgilenir. Ve sizi korumayı, mutlu etmeyi bir uzmanlık konusu haline getirir. Başlangıçta hayli yumuşak ve anlayışlı bir görüntü ile başlayan ve son derece hoşa giden bu sahiplenicilik, bir süre sonra hayatı senin yerine planlamaya, uygun olan olmayan şeyleri kaşla göz arasında değiştirmeye kadar da varabilir🙂
Bana hükmediyorsun dediğinizde, sizi sizin için endişelendiğine ve bunda da gayet haklı olduğuna inandırır. Onu kendinize bağlamak için fiziksel ihtiyaçlarını tam istediği gibi karşılamanız yeter! Elbette burada anahtar sözcük tam istediği gibi…
Size alışınca, bir süre mahrumiyet çekmeye ve ihmal edilmeye de sabreder ama çok fazla değil! Bi tüyo, çok dikbaşlı olmayın ama fazla da boyun eğmeyin! Biraz acı çekmeyi, yürek çarpıntısı yaşamayı sever. Nihayetinde boğadır ve sadece kan görünce harekete geçer

52f23d6c3faccfc904000002_1409920115442_204821 Mayıs – 21 Haziran

İkizler Burcu

”Dans Partneri”
İkizler burcu her şeyin onunla daha hoş olacağını düşündürtecek şekilde davranır. Erkeği maço, kadını da femme-fatale ya da domestik gibi klasik görünümlerden birine bürünmediği için, ağırlaşmış ve kalıplaşmış ilişkilerin ardından biraz hava değişikliği arayan insanlara ilaç gibi gelirler.
Onunla aşk yaşamak, dans ederken partnerine uyum sağlamak gibidir. Adım adım uyum… Dansı çaktırmadan yönetir. Bir sonraki adımda sizden ne beklediğini başarıyla hissettirir. Bir sonraki dans içinse, söz vermeden umutlandırır.
Ama,”Hani sen…” diye başlayan cümleler kurmaya başlarsanız, inkâr eder. Çok da üstüne giderseniz, kaçar gider. Onunla devam etmeye kararlıysanız, ilişkinin bir yerinde ”Herkes keyfine göre davranırsa daha mutlu olunur.”  kuralının aslında ”Benim keyfim yerinde. Sen de eğleniyorsun herhalde değil mi?” anlamına geldiğini fark edersiniz. Ona sadece dans partneri muamelesi yaparsanız, her açıdan daha rahat eder ve onun aniden artan gayretini görerek siz de çok eğlenebilirsiniz.
52f23d6c3faccfc904000002_1409920087153_204822 Haziran – 22 Temmuz
Yengeç Burcu

”Arzular Şelale”
Hayat sizin ayak parmaklarınızın ucundan başlayıp, saç tellerinizin ucunda bitiyormuş gibi davranır! Size zevk veren şeyleri şelale gibi başınızdan aşağı boşaltır. Bunun için ne fedakârlıklar yaptığını fark ettirmeyi de ihmal etmez.
Müptezele yakın görünen bu ihtiraslı tavır bir süre sonra garip bir alışkanlık yaratır. Çünkü her santimetrekarenizi sizden daha iyi tanır ve izlerini usulca bırakır. Sizin başınızı döndürmek için göze aldığı her şeyin ardında, aslında sizi tamamen teslim alma arzusu vardır. Kıvamına getirdiğini anlayınca, dizginleri ele alıverir. Artık şikâyetler, talepler, görev listelerinin devri başlar. Ciddi anlamda alıngan ve kıskançtır. Onu şüpheye düşürmemek için yeterli çabayı göstermemiş olmanızı bile affetmekte zorlanabilir. Eskaza yan masaya gözünüz kayarsa, önümüzdeki 5 yıllık intikam planı içinde bunun da olduğunu hayretle görürsünüz.
Eğer sizinle baş başa kaldığında uykum var, yorgunum, ya da başım ağrıyor filan diyorsa da, bilin ki ya size çok bozulmuştur ve burnunuzdan getirmek niyetindedir. Ya da aşkınızın raf ömrü dolmuş, şelalenin musluğu kapanmıştır. Ne yapabilirsiniz? Valla açıkçası hiçbir şey yapamazsınız Yengeçlerin en önemli özelliği kime tapacağına kendilerinin karar vermesi ve bu konuda üstlerine gidildikçe sizi daha beter itmeleridir!
52f23d6c3faccfc904000002_1409920498775_204823 Temmuz – 22 Ağustos
Aslan Burcu

”Kibar Hırsız”
Sizi keşfetmekten ve size yapmayacağınız şeyleri yaptırtacak şekilde başınızı döndürüp, kabuğunuzdan çıkartmaktan son derece hoşlanır. Şövalyevari ve sıcakkanlıdır. Ruhunuzu iyice bir soyup bakar ki sizi soyunmaya nasıl ikna edeceğini anlasın. Bu arada sizinle her telden çalan konuşmalar yapıp, gençlik anılarını anlatarak güldürecek, ve arada bir hülyalı hülyalı size bakarak ”Şu anda aklımdan geçenleri söylesem, RTÜK beni kapatır!” gibi espriler yapacaktır.
Aslan, sizi memnun etmek için Kahire üzerinden uçurup, Londra’dan aktarma yaptırabilir ama sonuçta bütün yollar Roma’ya çıkar! Cinsel olarak reddedilmeye asla tahammülü yoktur ve eğer bu konuda beklentilerini karşılamazsanız, bunu gurur meselesi yapacak, sevişmiyorsak görüşmeyelim deyip kestirip atacaktır! Ona iyi bir oyun arkadaşı olun. Ama kalıcı bir oyun arkadaşı olmak istiyorsanız, kovalanan modunda kalmayı ihmal etmemeniz yerinde olur!
529cca5199c7dd12440006b0_1416264036544_204823 Ağustos – 22 Eylül
Başak Burcu

”Katilini Kiralayan Kurban”
Kararı başkasının vermesi fikri onu dehşete düşürür! Kararı o vermelidir, bu karar teslimiyet olsa bile… Onun için her şeyiyle teslim olmak ve kendini açmak çok zordur! Sizin onu incitme ihtimaliniz olmaması için üzerinizde tam bir kontrol kurduğuna inanmaya ihtiyaç duyar. Bu nedenle sizi hırpalayabilir, anlamsız soğukluklar, sonra ani – hani böyle cezveden taşıveren kahve gibi  – ilgiler filan gösterip şaşırtabilir. Verdiğiniz tepkileri titizlikle inceleyecek ve sizin de ona benzer bir eğilim duyduğunuza ikna olmadan atağa geçmeyecektir.
Bir başakla ”her yol serbest” moduna geçmeden önce iyi düşünün… Kendini aşırı derecede kontrol ettiği için bastırılmış arzuları vardır! Fiziksel olmasa da duygusal ve zihinsel olarak bir sado-mazo döngüye girmeniz çok muhtemeldir.  Bu aşamaya geldiğinizde, yuların ve kırbacın sizin elinizde olacağını gösterirseniz, hem büyük bir acı çekecek hem de bu ilişkiyi vazgeçilmez hale getiren eşdeğer bir keyif alacaktır. Ya da sizi ezim ezim ezecek, üzüm üzüm üzecek ama asla gitmenize izin vermeyecektir.
Sonuç itibariyle Başak’la aşk bir eşitler ilişkisi değil daima bir efendi-köle ilişkisi olacak ve bazen kimin hangi rolde olduğu belli olmayacaktır!
52f23d6c3faccfc904000002_1409920739231_204823 Eylül – 22 Ekim

Terazi Burcu

”Poker Ustası”
Terazi için aşk, ustalık isteyen bir akıl oyunudur! Sizi kafasına koyduysa, aklınızı başınızdan alacak ve hiç hayal edemeyeceğiniz çıkışlar ve manevralarla dikkatinizi kendi üzerinde tutmayı, tansiyonu korumayı başaracaktır. Bunu da her şeye rağmen yaşananlarla arasına zihinsel bir mesafe koymasına borçludur.
Onun kontrolü dışında meydana gelen her beklenmedik durumda da her şeyi kendi tercih ettiği konuma getirmeyi çok güzel becerir. Oyunu izler, oyuncuların tepkilerini öğrenir, elini kolay kolay açık etmez… Ve bunun için gerekirse çok farklı rollere de soyunabilir. Harika blöf yapar! En büyük blöfü de kendini ”ya hep ya hiç” göstererek yapar.
Onun derdi ortadaki parayı almak değil, bir oyuncu olarak şanını korumak ve oyunun çıkmaza sürüklendiği noktalarda, muhteşem çıkışlar veya şaşırtıcı geri adımlarla, masanın kapanmasına engel olmaktır… Aynı Sting’in şarkısındaki gibi ”He doesnt play it for money, he does play it for respect! O kumarı para için değil,  kendine yakışan bu olduğu için oynar!”
52f23d6c3faccfc904000002_1409920795982_204823 Ekim – 21 Kasım
Akrep Burcu

”Dipsomanik Kullanıcı” 
Tamamen size yoğunlaşacak, sözleriyle değilse gözleriyle, ama her şeyin ötesinde yaydığı enerjiyle sizi ”kafaya koyduğunu” hissettirecektir. Aşk oyununda etik metik olmayacağına iman etmiştir. Bu nedenle sizi de kendi gezdiği derinliklere çekmek için her yolu dener.
İçinizde uyuyanı uyandırıncaya kadar dürtükler. Bir kez onunla oynamayı kabul ettiğinizde de sınırsız ve kuralsız bir alana girmiş olduğunuzu fark edersiniz. Sizinle, bağımlı birinin, bağımlı olduğu maddeyle ilişkisine benzer bir bağ kuracaktır.
Sizden aldığı keyif arttıkça daha fazla arzulayacak, ama bu arzu kontrolü dışına çıkmaya başlayınca da sizden kurtulmak isteyecektir.
Şunu aklınızda tutun; bir maddeyi bağımlı mantığıyla tüketen, asla tükettiği şeyin ne hissettiğiyle ilgilenmez
52f23d6c3faccfc904000002_1409921047190_204822 Kasım – 21 Aralık
Yay Burcu

”Gönüller Fatihi”
Yay sizi hedefine aldıysa, Eros’un ta kendisi kesilir. Kalbinizden vurmadan hayatta bırakmaz! Bunu yapana kadar da inanılmaz sabırlı, cüretkâr, kuralsız, nazik, alttan alan, tehditkâr şekillerde davranabilir… Hedefte olduğunuz sürece kendinizi dünyanın en önemli insanı zannedersiniz.
Kurban olduğunuzu anlamanız biraz uzun sürebilir. Bunu da çoğunlukla onun artık başka hedeflere çalıştığını fark edince algılarsınız. Gelgelelim Yay, fethettiği mecraları usulca geride bırakıp, yeni hedeflere yönelse de bir kez kendisinin olanın daima ona ait kalacağını düşünmek ister. ”Beni Kaybettin!” mesajını verdiğiniz anda geri dönüp sizi tekrar elde edene kadar uğraşacaktır.
Sanırım bi Yay’a ”Aşk nedir?” diye sorsanız, ”Beni hayatta tutan tek besin.” diyecektir. Ama o hayatta kalma mücadelesinin içinde arkasında epey bir ceset bırakır!
52f23d6c3faccfc904000002_1409921283475_204822 Aralık – 19 Ocak
Oğlak Burcu

”Hancı”
Oğlak, uzun bir yolun orta yerinde, aniden karşınıza çıkan iyi inşa edilmiş bir han gibidir. İyi servisi, leziz yemekleri, rahat odaları, adil bir ücret politikası olan ve dönemecin başına bir reklam levhası koymaya gerek duymayan, içeri girince de  ”Vay vay vay… Kaç tane kaldı böyle usul erkan sahibi mekân!” dedirten bir han. Oğlak kendi mekânının efendisidir.
O yüzden herkes ona gider, o içlerinden gönlüne hitap edeni seçer ve gülümseyerek kapıyı aralar… Arzularınızı siz belirlersiniz ama zemini o belirler. Yeterli olmayı onur meselesi haline getirir. Ayrıca dolandırıcılardan nefret eder ama sizi sevdiyse ve ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsa, bir süre karşılık almadan da doyurur, barındırır.
Adabınızı kaybetmeyen, mekânın hakkını pazarlık etmeden veren ve teşekkür etmeyi bilen bir müşteri olduğunuz sürece, arada gidip geri gelebilir ve sorgulanmadan hoş karşılanabilirsiniz. Yani maceracı ruhlara kapısı kapalı değildir. Ama kıymet bilmez, rezalet çıkartır ya da arkadan iş çevirirseniz, kendinizi bir anda kapının önünde bulursunuz.
52f23d6c3faccfc904000002_1409921361971_204820 Ocak – 18 Şubat
Kova Burcu

”Sihirbaz ”
Seyredildiğinin farkındadır! Zaten onunla ilgilenmeseniz, gelip o koltuğa oturmazsınız. Sanki siz orada yokmuşsunuz gibi bir hallerle şovunu sergiler… Sizi hayrete düşürür. Bir numara çevirdiğini bilirsiniz ama nasıl yaptığını anlayamaz ve elinizde olmadan hayran kalırsınız. Sonuçta da kendinizi kuliste bulursunuz.
İyi bir sihirbaz olabilmek için yer yer bir tiyatrocu kadar iyi bir sahne hakimiyeti, bir mühendis kadar iyi teknik bilgi, bir psikolog kadar insanları çözümleme ve yönlendirme yeteneği, ve bir bilim adamı kadar yenilikçi keşifler peşinde olma gayreti göstermek gerekir. Evet o bu şaşırtıcı bilgi dağarcığına sahiptir.
Aşk maceralarından beklediği, ona hayran kalmanız ama çözmeye kalkmamanız ve kuliste yaşayacağınız tatlı kaçamağın ardından ”Bizim sonumuz ne olacak?” gibi sorular sormamanızdır! Neden mi? Çünkü onun zaten sadık, güvenilir ve asla vazgeçmeye niyetli olmadığı bir eşi, ne olursa olsun düzenini temin ettiği bir evi, size asla anlatmayacağı bir hikâyesi vardır! Size hakikaten deli gibi aşık olması için de bir türlü sırrına eremediği ve etkisini kontrol edemediği gerçek bir büyücü olmanız gerekir!
52f23d6c3faccfc904000002_1409920419107_2048
19 Şubat – 20 Mart
Balık Burcu

”Operadaki Hayalet ile Primadonna’nın Aşk Meyvesi” 
Yani işte öyle bir garip,  bir mahzun, ama sanki bir soylu, bir özel, yine de bir yeterince ilgi görmemiş hali vardır. Yetenekli ama beceriksiz halleri seni hem güldürür hem büyüler. Sonuçta böyle bakışa bakışa bir gün bir bakarsın alıp eve getirmişsin! Önce ilişkide çok da fazla birşey istemediğini, sadece keyif ve huzur istediğini söyler. Ama bir süre sonra dudağı sarkık  gezmeye başlar. Tam olarak ne istediğini söylemediği için, sen onun kocaman gözlerinin içi gülerek: ”Evveeet işte bu!” dediği yere kadar önüne bir sürü şey yığarsın.
Yığdıklarından da götürür ama sen sarkan dudağa takık olduğun için, onun aslında keyfinin yerinde olduğunu fark edemezsin. Arada kaybolur! Açıklaması sadece arada kendi ritmini bulmak ihtiyacı duyduğudur. Ama sen gidince döndüğünde öfke krizi geçiren bir çocuk bulabilirsin. Sözüm ona onun şunun bunun yerini bulamamıştır. Aslında alıştığı şeyi yani seni kaybetmekten korkmuştur. Ama balık böyledir; gerçek duygularını pek nadir ifade eder. Melankolik olduğunda normal, sessiz sessiz bir işler karıştırdığında çok keyifli, çok keyifli ya da hoppa göründüğünde de mutlaka gizlemeye çalıştığı bir sıkıntı içindedir…
Sonuç itibariyle, sen biraz hınzır, biraz ürkek, biraz şaşkın, biraz tembel ama kesinlikle çok talepkâr ve çoook anlayış ve çookk sabır isteyen bir çocuğu evlat edindiğini anlayana kadar, epey bir dalgalanırsın.

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s