Göksel – Denize Bıraksam

5 thoughts on “Göksel – Denize Bıraksam

    1. Merhaba :)) Çünkü lys sınavlarına hazırlanıyorum.Onun öncesinde ygs hazırlanıyordum bu sene benim için biraz yoğun geçiyor ama haziran sonrasında devam edeceğim inşaallah.Sevgiler benden.Çok teşekkürler…

      1. Merhaba ben de lys ye hazırlanıyorum..sizi çok iyi anlıyorum..Allah zihin açıklığı versiin..🙂
        Ygs nasıldı peki??

  1. Ben de lys ye hazırlanıyorumm..sizi çok iyi anlıyorum..Allah zihin açıklığı versiin..
    ygs nasıldı pekii??

    1. Beklediğimden çok çok kötüydü aslında ama idare eder bir puan aldım işte🙂 Lys de inşallah daha başarılı oluruz🙂 Çokkk çok başarılar dilerim size de.

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

