Sağlık Ve Güzellik

Yoğurt Limon Pul Biber Kürü ile İnanılmaz Zayıflama !

yoğur-kürü

Yoğurt Limon Kürü ile Zayıflama

Limonlu yoğurt kürü ile zayıflama uygulaması en az iki 2 hafta kesintisiz olarak sürecek. Uygulama sürecinde etkisini ilk bir haftadan sonra görmeye başlayacaksınız. Uzmanlar tarafından da belirtilen önemli nokta şudur: ” Zayıflamak demek vücutta biriken fazla yağların yakılması anlamına gelmektedir. Yani su kaybederek ve kas eriterek de kilo vermek mümkün ancak bu sağlıklı bir zayıflama değildir. Bu sebeple yağ yakımını kolaylaştıracak besinler tüketmeniz bile kilo vermeniz için güzel bir başlangıç olacaktır. İşte yoğurt limon kürü yağ yakarak zayıflama sürecini hızlandırarak 3-4 haftada 6-7 kilo vermenize vesile olacaktır. Yoğurt limon kürü uygulanırken dikkat edilmesi gereken noktaları yazının sonunda yazdık. Daha hızlı netice almak için onları da okumanızda fayda var. ( 2-3 haftada 7-8 kilo vermek mümkün )

Pul biberli Limonlu Yoğurt Kürü veya Zerdeçallı Limonlu Yoğurt Kürü Malzemeleri:

İnternette genel olarak yoğurt kürü pul biberli olarak verilmiş.Eğer Pul biberli yoğurt kürünü deneyecekseniz, çok kaliteli pul biber temin etmenizde fayda var. Ancak bizim önerimiz zerdeçal yoğurt limon kürü uygulamasını denemenizdir. Zerdeçal, özellikle karaciğerde birikmiş olan yağların yakılmasında ve karaciğer fonksiyonlarının düzenlenmesinde çok etkili bir baharattır.

  • Yarım limon
  • 3 Yemek kaşığı az yağlı yoğurt ( Doğal yoğurt olması daha etkili sonuçlar verebilir ama hazır yoğurtta kullanabilirsiniz )
  • Yarım çay kaşığı kadar zerdeçal ( Zerdeçal karaciğer yağlanmasına kullanılan çok etkili bir baharat türüdür. Zerdeçal bulamadıysanız Yoğurt Kürü uygulamasını 1 çay kaşığı hakiki pul biber ile de yapabilirsiniz. Dilerseniz pul biberi az miktarda zerdeçalla karıştırabilirsiniz. Tercih sizin )

Yoğurt Limon Kürü Nasıl ve Ne Zaman Yapılır?

Yapılışı: Yoğurt Kürü’nü yaparken, yarım limon suyunu, yoğurdu ve pul biberi (veya zerdeçalı ) temiz bir kapta karıştırıyoruz.

UYGULANIŞI: Gece yatağa yatmadan yarım saat kadar önce yoğurt limon karışımı tüketilir. Bu karışım tüketildikten sonra kesinlikle bir şey yemeyin.

Pul biberli veya zerdeçallı limonlu yoğurt kürü tek başına kesinlikle işe yaramamaktadır. Yoğurt kürü uygulanırken etki göstermesi için aşağıda belirttiğimiz tavsiyelere mutlak surette uymanız gerekmektedir. Bazı sitelerde tek başına yoğurt kürünün zayıflatıcı etkisinden bahsedilmiştir. Böyle bir şey mümkün değildir.

Yoğurt Limon Kürü Uygularken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

+ Hareket Miktarınızı Arttırın: Öncelikle hareketsiz bir yaşam alışkanlığı içinde insanın kilo vermesi matematiksel olarak imkansızdır. Dolayısıyla, yoğurt limon kürü uygulamasını denediğinizde günlük hareket miktarınızı arttırmanız gerekir. Günlük 30 dakika yürüyüş yapın, evden dışarı çıkmıyorsanız günlük ev temizliği gibi efor sarfedeciğiniz uğraşlar edinin.

+ Bağırsaklarınızı Harekete Geçirin: Egzersiz en iyi bağırsak çalıştırıcısıdır denebilir. Ama eğer bağırsak hareketleriniz zayıfsa, size önerimiz sabahları aç karına bir tane kuru kayısı tüketmeniz. Ayrıca günde bir yada iki tane keçiboynuzu tüketmeniz bağırsak ve sindirim sisteminize müthiş etki edecektir. Bağırsak sisteminiz tıkalıysa, sırf bağırsakları temizleyerek dahi bir miktar kilo vermeniz mümkündür. Yeterli su almayı da ihmal etmeyin. ( Günde ort. 1,5 litre ) Ayrıca yoğurt limon karışımı bağırsak hareketlerinizi de düzenlemeye yardımcı olacaktır.

+ Yoğurt Kürü ile zayıflama sürecinde sizlerden bir ricamızda tuzu, beyaz şekeri, beyaz ekmek ve rafine un ürünlerini ( makarna dahil ), hamur işi tatlıları, kızartma ürünlerini ve hazır gıdalarla işlenmiş et ürünlerini büyük oranda kesmeniz. Bu ürünler yerine bol yeşillikler, sebze ve temiz et ürünleri, balık, kuru meyveler, tuzsuz her tür çerez yiyebilirsiniz. Bu önerilerimizi dikkate alırsanız, bir ay gibi kısa bir sürede başta iç organlarınızda yaşanan değişim cildinize yansıyacak, bir yandan zayıflarken bir yandan ışıl ışıl bir cilde sahip olacaksınız.

+ Hamile bayanların doktor tavsiyesi dışında kür uygulamasını uygun bulmuyoruz. Aynı şekilde emzirme döneminde ki bayanlarında yoğurt kürü için doktor tavsiyesine başvurmaları. Hamilelik ve emzirme dönemi hassas bir süreçtir ve asla şansa bırakılmamalıdır.

Dipnot:

Ayrıca yoğurt limon karışımının şeker hastaları için iyi geldiğini iddia edenlerde var. Yoğurt limon kürü uygulamasında olduğu gibi akşam yatmadan önce bir kase yoğurda limon suyu eklenerek hazırlanan yoğurt limon karışımının yenmesi gerekiyor. Bu uygulama kan şekerini dengeliyor. Zaten kan şekerinin normal dengelerde bulunması kilo kontrolü için önemli bir kuraldır.Ancak şeker hastalarının limon yoğurt karışımını uygulaması için doktor tavsiyesi şarttır diyoruz.

Sivilceler için Yoğurt Limon Maskesi ( Yoğurt Maskesi )

Limon Yoğurt kürü uyguladığınız süre boyunca iki günde bir defa bu maskeyi cildinize uygulayabilirsiniz. Yağlı bir cildiniz yada sivilce ve siyah nokta gibi problemleriniz varsa bu maske tam sizlik. Limonlu Yoğurt Kürü için hazırladığınız karışımdan akşamları yatmadan yarım saat kadar önce bir miktar alıp yüzünüze hafif masaj yaparak iyice yedirin. 15 dakika kadar bekleyip yüzünüzü temizleyin.

ÖNEMLİ UYARI: Kilo probleminiz bir sağlık sorunu neticesinde oluşuyorsa önceliklelimon yoğurt kürü uygulaması için doktorunuza danışmanızda fayda var. Ayrıca; yoğurt, limon, zerdeçal veya pul biber kullanımı doktorunuzca kısıtlanmışsa yoğurt kürü için doktorunuzun tavsiyesini almanızda fayda var. Mide ve Gastrit sorunlarında pul biber ve zerdeçal kullanmamanızı öneririz. Sadece yoğurt ve limonla karışımı ile devam edebilirsiniz. Hamilelik ve Emzirme dönemindeki bayanlar hangi kürü uygularsa uygulasın mutlaka doktor tavsiyesi ve onayı şarttır.

Yaşamsal ve Kişisel Gelişim · İslamiyet

Size sonsuz mutluluk kazandıracak 100 şey :)

tumblr_nmh1h39LgV1qm1x85o1_500

“Yeryüzünde çok incindik… Bu gece göklere kaçıyoruz..
Miracımız hayırlara vesile olsun. :)”

1. Nasıl yaratıldığını ve seni kimin yarattığını bir düşün.

2. Varlığının ve hayatın amacını sorgula.

3. Dünya hayatının kısalığını anla.

4. Ölüm gerçeği ile yüzleş.

5. Ölümün yaşının olmadığını bil. Gençliğine güvenme.

6. Ölüm sonrasında ne olacağını düşün.

7. Sana verilen sınırlı ömrü nasıl kullanacağın ile ilgili seçimini yap.

8. Dinini öğren.

9. Dinî ve insanî sorumluluklarının bilincinde ol.

10. İbadetlerinde gönülden ve titiz ol.

11. Allah’ı çok an.

12. Dua et.

13. Sadece kendin için değil tüm insanlar için de dua et.

14. Tövbe et.

15. Hatalarından pişmanlık duy.

16. Ahlaklı ve faziletli ol.

17. Aklını işlet.

18. İhlâslı ol.

19. Güvenilir ol.

20. Fedakâr ol.

21. Çalışkan ol.

22. Öldürme.

23. Çalma.

24. Faiz yeme.

25. Yalan ve hileden uzak dur.

26. Zarafet sahibi ol.

27. Gıybet etme.

28. İnsanların kusurlarını arama.

29. Hüsnü zanda bulun.

30. Hataları örtücü ol.

31. Hakkı ve adaleti gözet.

32. İnsaflı ol.

33. Şahitlikten kaçınma.

34. Çirkin işlerden ve fenalıklardan uzak dur.

35. Nefsine hâkim ol.

36. Namuslu ve şerefli ol.

37. Hayâ sahibi ol.

38. Tevazu sahibi ol.

39. Güzel düşünüp güzel davran.

40. Helal ve Haramı gözet.

41. Boş ve lüzumsuz söz ve davranışlardan uzak dur.

42. Hayırlı işlerde yarış.

43. Güzel söz konuş.

44. Güler yüzlü ol.

45. Hayrı, iyiyi ve güzeli tavsiye et.

46. Sev.

47. Sevil.

48. Kin gütme.

49. Özrü kabul et.

50. Öfkelenme.

51. Kibirlenme.

52. Affet.

53. Şefkatli ol.

54. Barışı esas al.

55. Hoşgörülü ol.

56. Sabret.

57. Tevekkül et.

58. Kanaatkâr ol.

59. Sözüne sadık ol.

60. Dünya hayatının geçici zevklerine kapılma.

61. Yetimi, öksüzü, ihtiyaç sahibini gözet.

62. Yaptığın iyilikleri başa kakma.

63. Darlık anında dahi malından hayır yolunda harca.

64. Cömert ol.

65. Paylaş.

66. Yardımlaş.

67. Cesur ol.

68. Tedbirli ol.

69. İsraf etme.

70. Ailen ve akrabalarını gözet.

71. Komşularınla iyi ilişkiler kur.

72. Kadir-Kıymet bil.

73. Vefakâr ol.

74. Dinine, vatanına, milletine hayırlı bir insan ol.

75. Kendini geliştir, yetiştir.

76. İnsanlık meselelerine karşı duyarlı ol.

77. Müslüman kardeşinin derdini kendine dert edin.

78. Sadece kendin için değil, tüm insanlık için faydalı işler yapmaya çalış.

79. Varlığı zorunlu ve her türlü övgüye lâyık olan,

80. Eşi ve benzeri olmayan,

81. Mülk ve yönetimin sahibi olan,

82. Her şeye gücü yeten,

83. Yaratan, var eden,

84. Rahman ve Rahim Olan,

85. Affeden ve hataları bağışlayan, tövbeleri kabul eden,

86. Her şeyi gereğince bilen,

87. Her şeyi gereğince gören, işiten,

88. Her şeyi çepeçevre kuşatan,

89. İyilik ve lutfu sonsuz olan,

90. Böylesi yaşamaya elverişli bir dünya ve içinde çeşit çeşit canlılar yaratan,

91. Her sabah yeni bir günü yaratan ve seni yaşatan,

92. Görmeni, işitmeni, hissetmeni nasip eden,

93. Yürüyecek ayaklarını, iş görecek ellerini yaratan,

94. Barınacak bir yuva, yiyip içilecek rızıklar veren,

95. Hastalandığında sana şifa ulaştıran,

96. Dertlendiğinde deva ulaştıran,

97. Dualarına karşılık vererek kulu için en hayırlısını dileyen,

98. İyi ile kötüyü ayıracak akıl veren,

99. Sevmeyi, sevilmeyi mümkün kılacak kalp veren,

100. Rabbine şükret…

Bu maddeleri gözetip yerine getir.. Nasıl olsa tüm yaptıklarını gören ve tüm bunları kaydeden biri var.. cc.. Haydi durma! Seni sonsuz mutluluğa ulaştıracak, gerçek kampanyaya katıl..

Gülşah'ın Notları

Tonguç Akademi Yıkılıyooooorrrr! Sınava girmeden önce bu siteden mutlaka faydalanın öğrenciler :)

photo

Merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım 🙂

Özlediniz mi beni?Ben sizi çok ama  çok özledim inanın.Ama  yoğunluktan internette çok fazla zaman geçiremiyorum.

Biliyorsunuz sınavım yaklaşıyor.13 haziran ve  21 haziranda iki sınava gireceğim.Aslında bu makaleyi yayınlamamın nedeni de bu.Kiminizin kardeşi,kiminizin çocukları,yeğenleri şu sıralar  yoğun sınav içindeler okullarda biliyorum.Benim gibi Lys hazırlıkları yapanlar da var  muhakkak.O yüzden Lys’ye hazırlananlara kalan 36 günde konuları şööööyle  bir  toparlamak için tavsiye ettiğim bir site var : Tonguç Akademi.Aslına bakarsanız bloğa reklam almıyorum.Bu sitenin sahibi öğretmenleri de  kesinlikle tanımıyorum 🙂 Aslında bu paylaşımı da kesinlikle bir reklam gibi de görmüyorum.Bu siteden o kadar çok faydalandım kii ,o kadar yararlı buldum ki daha  çok kişiye  ulaşmalı ,daha  çok öğrencimiz faydalanmalı diye düşündüm.Ayrıca bu kadar  yararını gördükten sonra paylaşmadan edemedim.Çünkü bizlerden hiçbir kar amacı güdmeden bu işi yapıyorlar çokta güzel işler çıkarıyorlar.Yani paylaşıp hem onlara hem de büyük küçük tüm öğrenci arkadaşlarıma faydam olsun istedim.Sınav  öncesi öğrencilere ilaç gibi gelecek.Kalın kitapları okuya okuya devirdikleri,yüzlerce test çözmelerine rağmen,on defa okusalar da akıllarına girmeyen bir çok konuyu bu sitedeki video derslerle çok rahat anlayabilir öğrenciler.Yani ben anlıyorum. 🙂 Bir yandan öğreniyorum br yandan da acaip eğleniyorum.Talha Hocam Ve Tonguç muhteşem bir ikili olmuşlar.Her video ayrı birmacera sanki.Örneğin Tarih dersini dinlerken hem tarihi yaşıyorum hem de Talha Hocamla Tonguç’un maceralarına eşlik ediyorum adeta :)Kendi çizimleriyle yaptıkları,görselliğiyle dikkat çeken anlatımlar var ve bu da öğrenilenleri çok kalıcı yapıyor.İkisini de çok seviyorum hem de yüzlerini bile görmeden.Özellikle Talha hocamın feciiii şekilde hayranıyım :))) ❤

Derslerin %20 sini kaynatıyoruz zaten 🙂 Hiç sıkılmıyorum.Derse konsantrenin ne kadar zor olduğunu biliyorum.Özelliklede yaz mevsimi kapı eşiğindeyken iyice miskin olduk.Biliyorum bu dersler size çok iyi gelecek.Her sınıfa uygun dersler var.Tanıdığınız öğrencilere iletin derim.Yani iletmezseniz birşey kaybetmiş olmam ama benim gibi başkaları da kazansın istedim.O yüzden paylaştım.Facebook,Twitter,İnstagram ve youtube hesapları da var onlara site içinde bulabilirsiniz.İşte sitenin linki.Keyifli tonguçlamalar 🙂

Tonguç Akademi

Dualarınızda beni unutmayın nooolurrr.Allah şimdiden hepinizden razı olsun.Benim gibi sınava hazırlanan tüm kardeşlerime Allah kolaylık versin.İnşallah hepimiz çalıştığımızın karşılığını alırız.Rabbim çalışanların işini zayi etmez.Çookkk az kaldı yakında kesintisiz görüşeceğizzz :))

Kıdım Gülşah