Tonguç Akademi Yıkılıyooooorrrr! Sınava girmeden önce bu siteden mutlaka faydalanın öğrenciler :)

photo

Merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım🙂

Özlediniz mi beni?Ben sizi çok ama  çok özledim inanın.Ama  yoğunluktan internette çok fazla zaman geçiremiyorum.

Biliyorsunuz sınavım yaklaşıyor.13 haziran ve  21 haziranda iki sınava gireceğim.Aslında bu makaleyi yayınlamamın nedeni de bu.Kiminizin kardeşi,kiminizin çocukları,yeğenleri şu sıralar  yoğun sınav içindeler okullarda biliyorum.Benim gibi Lys hazırlıkları yapanlar da var  muhakkak.O yüzden Lys’ye hazırlananlara kalan 36 günde konuları şööööyle  bir  toparlamak için tavsiye ettiğim bir site var : Tonguç Akademi.Aslına bakarsanız bloğa reklam almıyorum.Bu sitenin sahibi öğretmenleri de  kesinlikle tanımıyorum🙂 Aslında bu paylaşımı da kesinlikle bir reklam gibi de görmüyorum.Bu siteden o kadar çok faydalandım kii ,o kadar yararlı buldum ki daha  çok kişiye  ulaşmalı ,daha  çok öğrencimiz faydalanmalı diye düşündüm.Ayrıca bu kadar  yararını gördükten sonra paylaşmadan edemedim.Çünkü bizlerden hiçbir kar amacı güdmeden bu işi yapıyorlar çokta güzel işler çıkarıyorlar.Yani paylaşıp hem onlara hem de büyük küçük tüm öğrenci arkadaşlarıma faydam olsun istedim.Sınav  öncesi öğrencilere ilaç gibi gelecek.Kalın kitapları okuya okuya devirdikleri,yüzlerce test çözmelerine rağmen,on defa okusalar da akıllarına girmeyen bir çok konuyu bu sitedeki video derslerle çok rahat anlayabilir öğrenciler.Yani ben anlıyorum.🙂 Bir yandan öğreniyorum br yandan da acaip eğleniyorum.Talha Hocam Ve Tonguç muhteşem bir ikili olmuşlar.Her video ayrı birmacera sanki.Örneğin Tarih dersini dinlerken hem tarihi yaşıyorum hem de Talha Hocamla Tonguç’un maceralarına eşlik ediyorum adeta :)Kendi çizimleriyle yaptıkları,görselliğiyle dikkat çeken anlatımlar var ve bu da öğrenilenleri çok kalıcı yapıyor.İkisini de çok seviyorum hem de yüzlerini bile görmeden.Özellikle Talha hocamın feciiii şekilde hayranıyım :)))❤

Derslerin %20 sini kaynatıyoruz zaten🙂 Hiç sıkılmıyorum.Derse konsantrenin ne kadar zor olduğunu biliyorum.Özelliklede yaz mevsimi kapı eşiğindeyken iyice miskin olduk.Biliyorum bu dersler size çok iyi gelecek.Her sınıfa uygun dersler var.Tanıdığınız öğrencilere iletin derim.Yani iletmezseniz birşey kaybetmiş olmam ama benim gibi başkaları da kazansın istedim.O yüzden paylaştım.Facebook,Twitter,İnstagram ve youtube hesapları da var onlara site içinde bulabilirsiniz.İşte sitenin linki.Keyifli tonguçlamalar🙂

Tonguç Akademi

Dualarınızda beni unutmayın nooolurrr.Allah şimdiden hepinizden razı olsun.Benim gibi sınava hazırlanan tüm kardeşlerime Allah kolaylık versin.İnşallah hepimiz çalıştığımızın karşılığını alırız.Rabbim çalışanların işini zayi etmez.Çookkk az kaldı yakında kesintisiz görüşeceğizzz :))

Kıdım Gülşah

4 thoughts on “Tonguç Akademi Yıkılıyooooorrrr! Sınava girmeden önce bu siteden mutlaka faydalanın öğrenciler :)

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

