Artık pişmanlık yok…

large

Geçen sene  bu  zamanlar…Çok iyi aklımda,şimdiki halimden belki bir tık daha iyi hissediyordum.Tabi bu  zamana gelmek için yüzlerce  şekil değiştirdim.Biraz daha  anı kattım tecrübelerime.Biraz daha  büyüdüm ve  biraz daha öğrendim yaşamayı.Biraz daha anladım değerini nefes alıp vermemin.

Yaşlandıkça yaşamdan ümidini keser  insan sanırız küçükkken.Eskisi gibi neşeli olmaz,eskisi gibi herşeyi haketmez..O yaşlı otursun kenarda🙂

Hiç öyle değilmiş…giderek daha  çok bağlanıyorum yaşamaya.Benden gençlere imrenerek bakıyorum.Tekrar  o yaşta  olmak, tekrar yaşamak,fırsatları yakalamak.hep yenilenmek…

Büyüdükçe ruhum bedenimin içinde küçülüyor sanki.Hiç birşey kalmasın istiyorum ardımda tatmadığım.

Yinede ”her yaşın ayrı güzelliği var”  sözüne sığınıyorum neticede.Daha gençken yine değerini bilemeyecektim birşeylerin.Aynı hataları yapacak aynı çukurlara tekrar saplanacak,aynı acıları tekrar yaşayacaktım.Tek pişmanlığım ne  biliyor musunuz?Ertelemelerim…Daha  iyisi olsun,daha  mükemmeli olsun,daha hazır değilim,hadi biraz cesaret,daha zamanım var diye diye beklediğim, ertelediğim ne varsa pişmanım.Hala gencim,hala diri vücudum.1 yıl sonra bir  koca yılın daha  pişmanlığını istemiyorum zihnimde.İşlesin vücudum,ellerim,zihnim.Öğrensin bilgilerin en anlamlılarını,en güzellerini okusun sözlerin,şiirlerin en güzellerini…En güzel manzaralara şahit  olsun gözlerim.Bir kedinin doğumuna,muhteşem bir gün batımına,Aşkların en güzelini yaşasın kalbim,iyi insanlarla değerli sevgiler paylaşsın.Güzel şeyler katsın onların hayatına ve katılsın başka hayatlara…suya doyan toprak gibi.işleyen bir makine gibi.Her bahar toprağın altından çıkan papatya  gibi.Yine ve yeniden sarsın vücudumu o yaşam hazzı.Daima…Bana verilecek bir yaşam daha yok.Artık ertelemek yok!Artık pişmanlık yok…

Gülşah Özçiftçi

2 thoughts on “Artık pişmanlık yok…

  1. ya ertelediklerimiz, geç kaldıklarımız ,pişmanlıklarımız, keşkelerimiz için söylenecek bişey var mı? eğer yaşınız 60 olmuşsa

    1. 60 yaşında değilim.Ama düşünüyorum da 60 yaşında olsaydım yaşamadığım şeyler olsaydı yinede elimden geleni yaşamaya çalışırdım.Ve en sevdiklerime yaşatmaya çalışırdım.Bilgi hazinelerimi,pişmanlıklarımı başka kişiler yaşamasın diye onları bendeki en değerli şeyle bilgilendirirdim.Tecrübemle…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

