BANA ALDANMA!!! Sev Beni…

tumblr_mrz5f8iPuR1squ03lo1_500

Benim için ne denli önemli olduğunu ve eğer istersen,özümde var olan kişinin yaratıcısı olabileceğini bilmeni istiyorum.
Yalnızca sen,arkasında titremekte olduğum duvarı yıkabilirsin.
Yalnızca sen,maskemin altında olanı görebilirsin.
Yalnızca sen,beni ürkü,kuşku ve yalnızlıktan oluşan karanlık dünyamdan kurtarabilirsi
Bu nedenle,ne olursun yanımdan geçip gitme.
Bunun senin için kolay olmayacağını biliyorum.
Çünkü değersizlik inancı güçlü duvarlar örer.
Sen bana ne denli yaklaşırsan ben de o denli biliçsizce geriye kaçabilirim.
Görüyorsun, en çok gereksinme duyduğum şeye karşı savaşıyor gibiyim sanki.

Ama sevginin duvarlardan daha güçlü olduğunu söylediler.
Tek umudum da bu.
Öyleyse,güçlü ama sevecen ellerinle yık bu duvarları.
Sevecen ol,çünkü içimdeki çocuk çok duyarlıdır ve duvarların gerisinde de büyüyemez.
Öyleyse vazgeçme.

Sana gereksinmem var…

Leo Buscaglıa-Yaşamak,Sevmek ve Öğrenmek kitabından alıntı

Bence böyle söyleyen insanlara iyi kulak verin.Bazan en öfkeli insanların bile sevgiye ihtiyacı vardır.Çok sevdim çok hoşuma gitti.

Sevgi en katı kalpleri bile yumuşatabilir.Birbirimizin sevgisine ihtiyacımız var bence.O zaman sev beni🙂

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

