HADİ YENİ GÜN BAŞLASIN TÜM VERİMLİLİĞİYLE!

large (8)

Günaydın sevgili blog severlerim.Enerjimin tavan yaptığı birgündeyim ve hazır böyle bir gün yakalamışken bir  kaç not bırakmak istiyorum buraya.

Ramazandan sonra aşırı nem yüklü havalarda bir mayhoşluk bir miskinliktir gidiyordu bende.İnanır mısınız kolumu kaldıracak halim yoktu.Bu sene bir kez daha anladım ki ne aşırı sıcakla ne aşırı soğukla iyi anlaşamıyorum.Soğuk havalarda kirpi gibi büzülüp,sıcak havalarda tereyağ gibi eriyorum.Böyle günlerin de bir anlamı olmalı mutlaka diyorum;sıcakken soğuk havanın,soğukken sıcak havanın değerini bilmek mesela.Ben bir  kaç yıl önce havalar konusunda şikayet etmeyi bıraktım.Rabbimin lutfettiği her nefes nasıl güzelse verdiği her mevsim de bir  o kadar güzel çok şükür.

Kalktım yürüyüşüme  gittim toksinlerimden kurtuldum,enerjim tavan durumda!Arada rutin hayatımın verdiği bazı can sıkıntıları olabiliyor.amaaann diyorum öyle de sıkılıyorum böyle de sıkılıyorum.Hep mutlu olucam diye bir  kayide yok neticede.Birkaç gündür  bloğumla aşırı ilgiliyim.Blog bana hep iyi geliyor.Pozitif insanlar topluluğu var çevremde ve  onlardan enerji alıyorum.Güzel mesajlarınız,dilekleriniz bana iyi geliyor.Pozitif yazılar  okumak, unuttuklarımı hatırlamak iyi geliyor.Siz de aynı şeyleri hissediyorsunuz tahmin edebiliyorum bunu.Olumlu düşünmenin,konuşmanın etkilerini görüyoruz işte yine burada.Daha önce defalarca bahsettik pozitif düşüncenin zihnimize etkilerini.Bunun peşini bırakmıyoruzzzz,kararlılıkla devam ediyoruzz.Bir yere varacak mıyız?Hayırrr! gelişim hiç bitmeyecek,hep öğrenecek,hep değişeceğiz.Ama zaten güzel olan da bu değil mi?Mutluluk bence yolun ta kendisi.

Arada sola bakıp hüzünleri göreceğiz,ağlayacağız ki bu insanlığın,insan olmanın en güzel ifadesi.Arada sağa bakacağız yemyeşil ormanların ardından mutluluk bize doğru geliyorr,sürprizler,aşklar,yeni insanlar…bize birşeyler katmaya geliyorlar.

Ve daha niceleri,hayat  böyle böyle dolacak işte.Dolu dolu günler aylar ve yıllarımız olacak.Bir gün öleceğimizi biliyoruz.Herkes ölür…Fakat sadece bazıları gerçekten yaşar;biz yaşayanlardan olacağız…

Çok güzel birgün diliyorum size.Sevgi dolu,aşk dolu,neşeli birgün.Kuruntuları,öfkeleri,çirkinlikleri,kıskançlıkları ,tüm silahlardan arındığımız birgün…İndir silahını çünkü seni seviyorum diyeceğiz tüm negatiflere🙂

HADİ YENİ GÜN BAŞLASIN TÜM VERİMLİLİĞİYLE!

Kıdım Gülşah

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

