Yarın ve bugünden, yol boyunca senin hep yanında…

tumblr_nqkf2bXDDU1uvfckdo1_400
Eğer bir resim binlerce kelimeye bedel ise
O zaman neden seni resmetmeyeyim ki
Sözcükler asla tanımlayamaz ki
Tanımam gereken seni.
Eğer bir yüz, binlerce gemiyi sefere çıkarabiliyorsa
Ben nerelere gitmeliyim ki
Kimse değil, ama senin olduğun
Senin de bana tek geriye kalan olduğun
Ve yaşama aşkım kuruyup giderken
Gelip de bana kendini dökeceğin…
Eğer bir kişi aynı anda iki yerde olabilse
Ben hep seninle olurdum
Yarın ve bugünden, yol boyunca senin hep yanında.
Eğer durmalıysa dünya döngüsünden
Dinginleşecekse ölüme doğru
Sonu seninle geçirirdim
Ve geçerken dünya kendinden
Ardından tek tek solarken tüm yıldızlar
Ardından sen ve ben uçuverirdik uzaklara doğru…
-If / David Gates (1971)-

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

