Ruhen hastayım ben…

Yaz da bitti,sonbahar gelir ardından kış derken bir yıl daha geçer.Zaman bu durmuyor yerinde.Tutupta yerinde durdurabilen bir babayiğit çıkmadı daha,çıkmayacakta…Zaman geçiyor.Aynaya baktığım yüz de değişiyor kişi de öyle.Farkına varıyor daha  çok birşeylerin.Zaten değişmezmiş insan farkına varırmış sadece.Tek temennim hayatımın son demlerinde vay be  müthiş bir filmdi diyebileceğim bir yaşantım olsun istiyorum.Ah ahh yaşam uçup gidiyor ellerimizden hayat.Ne kadarını gerçekten yaşıyoruz hayatın durup bir düşünmeli,silkelenmeli diyorum.Boşa demiyorum.

Neyse hayat demişken, çokta güzel bi tavuk göğsü tatlısı yaptım bu gece yarın yicez afiyetle.Oh şükür sebebi.Bunu da neden söyleme gereği duydum bilmiyorum ama olsun ben derim…Ruhen hastayım ben.

11947423_10153716489412668_1068437038766518965_n

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

