Merhaba güzel insan..

Belki blogda tanımadım seni. Belki yazılarının çoğunu okumadım bile. Belki, belki hiç paylaşmadım faceimde, twitterimda, instagramımda.. Ama bu beni senin sıkı takipçin olduğum gerçeğini bağlar mı? Haaaayııııır… Ben bi kere senin hayatının takipçisiyim. Anılarının, yaşanmışlıklarının, yaşayacaklarının.. Kimi zaman bir şarkı sözlerine baktığın telefonun, kimi zaman kahvenin yanında yediğin tatlın olmadım mı? He söyle! Bu arada tatlı demişken abla eğer sana pasta kesmezlerse bi telefonun yeter basıyorum orayı Neyse konunun özünden çok uzaklaşıyorum tut beniii.. Klasikleşen iyi ki doğdun, nice mutlu senelere, iyi ki varsın, doğum günün kutlu olsun cümlelerinin hepsini saydım farzet. Ama öylesine değil ciddi ciddi farzet. Çünkü senin bende değerin çok fazla. Herbişeyimsin benim. Önceden abla kardeşken şimdi bir bakmışım arkadaş, dost herşey olmuşuz.. Bu yüzden büyümek güzel be.. Sen hele daha güzelsin! İyi ki doğdun benim canım kıdım

Hilal İnce ( Kuzenim ) ^_^

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

