3 Eylül 2015

DSC_0013Doğum günümü kutlayan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim güzel insanlar.kutlamalarınızı yazdığınız bağlantılara mutlaka bakın çünkü herkese teşekkür notumu ilettim.Yinede  burdan bir kez daha ayrı ayrı teşekkür ederim size.

Sol fotoğraftaki fotoğraf dün’ü yani doğum günümü özetleyen bir fotoğraf.Ellerin ojeli olduğuna,saçların boyalı,gözlerin eyeliner’lı olduğuna bakmayın,çok şükür anadolu kızıyız elimizden tüm işler geliyor🙂 Çiçeği burnunda eniştemin fındık bahçesinden küçük bir kare.Biz de çorbada tuzumuz bulunsun diye dün yardıma gittik.Ne kadar faydamız oldu bilmiyorum.Kocaaa fındık tarlasında yaptığımız iş devede kulak gibiydi.Toprak işi gerçekten zor.Tüm çalışanların Allah yardımcısı olsun.Ama bir o kadar da zevkli aslında.Bir de yanında sevdikleriniz varsa…e bir de çıkınınızda bahçe domatesi,peynir, ekmek varsa çok mutlu bir gün sizi bekliyor demektir.Yorulsakta aklımızda kalan DSC_0001muhabbetlerimiz,gülüşlerimiz var.Fakat bir hata yapıp ellere eldivenleri takmadan fındıkları yerden tırpanlamaya başladım.Bir iki deri soyulmasından sonra eldivenleri geçirdim ellerime :)Tarlada en sevilesi şey de öğle yemeği.Eniştemin bahçesinden toplayıp getirdiği çeri domateslerini kütür kütür götürdüm leblebi gibi.Çok güzel bir gündü.Dereye çıplak ayak girmeyeli o kadar zaman olmuştu ki.Toprağa bastım yalınayak tüm kötü enerjileri attım.Mis gibi oldu hem ruhum hem bedenim.

Bütün gün bizimkilerden ses çıkmadı.Ne bir doğum günü kutlayanı  ne bir belli edeni.Neyse akabinde eve geldik oturduk yorgunluk hissedilmeye başladı tabi oturunca.Ben iflas bayraklarını çekmiş durumdaydım.Balkona geçtim eniştemin babası hasan amcam balkondaydı,gittim yanına oturdum.Birini arayacak telefon kulağında, daha yeni çalıyor herhalde bir yandan bana bakıyor ve DSC_0038diyor ki; ”bugün senin doğum günün mü ”😀 Evet hasan amca sen nerden biliyorsun dedim.”özgür demişti gidip pasta alıcam diye” demez miiiiii.Hahayy o an’a kadar zerre kadar aklımdan geçmemişti.Tamam dedim bunlar unuttu.Doğum günü falan yok,Gülşah sen pastayı unut.Neyse ben yinede renk vermedim tabi.Onlar beni sevindirmişler ben şimdi gerçekleri söyleyip sürprizi bozmuş olmayayım dedim.Neyse pasta geldi.Kameraya alıyorlar bir yandan.Enişteciğimin elinde pasta,mumları üfledim.Üzerinde bir not ”Oku bakalım sesli” dedi.Ben böyle güzel not görmedim daha.Yani bir enişte baldızının sevgisini ancak bu derece hızla arttırabilirdi.Sevgi tavan yaptı tabi bende.Seviyorum onları ya.İzmit’e dönmeden önce balkonda çay ve pasta eşliğinde eniştem gitarıyla bana çok güzel bir doğum günü şarkısı söyledi.Sonra bir  kaç şarkı
daha…Onlar da fındık hediyesiymiş😛 Güzel bir gündü,çok güzel hemde.Her yıl gelenek haline gelmiş aile arası doğum günü etkinliklerimiz,artık kocaman bir aile IMG-20150903-WA0080ile kutlanacak.Çoğalıyoruz,büyüyoruz…

İşte bir doğum günüm daha böyle geçti.Bu yıl kendime yeni sözler verdim.Şu üç ilkeye sonuna kadar sağdık kalacağım.

Üşenme
Erteleme
Pes etme

Bu yıl’ın bana öğrettiği en önemli şeyler oldu.Çünkü bu üç’ü olduğunda yapılamayacak hiç birşey yok.Tabi dua ile taçlandırarak.Ne dilek tuttu acaba diye merak eden varsa etmesin.Çünkü biz dilek tutmayız ,sadece dua ederiz.

Bugün geriye kalan hayatımın ilk günü.Bugün tüm olumsuzlukları,kırgınlıkları,nefretleri dün’de bırakıp yeni baştan demenin tam zamanı.

DSC_0050

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

