Bloğumda Sonbaharın Yenilik Rüzgarları Esiyoooooorr!

Sonbaharrr…yenilenmenin tazelenmenin mevsimi Arınmanın yeniden başlamanın mevsimi.Hüzünleri kederleri ne varsa atıcaz bu sonbahar.Ağlamaksa ağlamak,acıysa acı yağmur çok mu hüzünlendiriyor hüzünlenin gitsin.Amaaa!! Hepsini dökücez sonbaharla birlikte kışa huzurla giricez.Paçalarımızda ne kadar kir,pas,öfke kırgınlık tırı vırı ne varsa atıyoruz tamam mı?.Hayır bunları aranızda hala matemde hala yeniden başlayamamış kimseler vardır diye söylüyorum.Bana bakarsanız ben zımba gibiyim.Mutluyum ve pozitifim.

Yenilenmek,tazelenmek demişken bloğumda da yenilik rüzgarları esiyooooorr.Sonbaharın serin,yenilik rüzgarları bloğuma da uğradııı.Eski temadan gerçekten oldukça sıkılmıştım.Siz ne düşünüyorsunuz?Olmuş mu yakış mı bloğumuza bu cicisi.Bence gayet yakıştı.Yenilenmek iyidir.Sonbahara taptaze bir başlangıç yapayım istedim.

Çok değer verdiğim biri der ki;Unutma toprak üstündeki hergün iyi bir gündür.Ben de bunu kendime ilke edindim.Her gününüz iyi olsun :*

Adsız

2 thoughts on “Bloğumda Sonbaharın Yenilik Rüzgarları Esiyoooooorr!

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

