Bu yeni ses benim kendime sabotaj yapmamı, kendime çelme takmamı engelliyor.

Sabahları ya da gece uykuya dalmadan önce senin de kafanda bir ses oluyor mu? Huysuz bir teyze gibi, ne bileyim, memnuniyetsiz bir anne gibi söylenip duran bir ses: Onu öyle yapmasaydın, bunu böyle etmeseydin, keşke tam o anda şunu söyleyebilseydin…

Epey de şom ağızlı bir ses bu: Ya işler kötü giderse, ya seni sevmiyorsa, ya kendini ona bıraktığın anda seni terk ederse, ya herkes sana gülerse, ya rezil olursan…?Berbat bir sestir o. İşte benim kafamda o ses gitti.Bana sabahları şöyle diyor o ses: “Boşver. Tadını çıkar!” Tatlı tatlı konuşuyor: “Tamam, istediğin gibi olmazsa çaresine bakarız. Neler hallettin, bunu da halledersin.” Bazen aynadan benimle şakalaşıyor: “Hiç de fena değilsin tatlım!” Bazen de dersimi veriyor şefkatle: “Herkes aynı hayatta. Kendini fazla abartma!” Bu ses senin de içinde olsun istiyorum şimdi. Çünkü insana bayağı iyi geliyor. Sevgili okur, bu yeni ses benim kendime sabotaj yapmamı, kendime çelme takmamı engelliyor.

Ece Temelkuran

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

