Bundan sonra sen bana emanetsin…

Bundan sonra sen bana emanetsin, son nefesime kadar sana ben bakıcam ama bana biraz zaman ver çünkü daha çok acemiyim.

Başarıcaz! –

8 SANİYE fİLMİNDEN

Hadi gelin aynanın karşısına geçip kendimize bu sözü verelim.Ve bu sözümüze son nefesimize kadar sadık kalalım!

One thought on “Bundan sonra sen bana emanetsin…

  1. Yazdiklarin cok guzel bilgilendirici neseli zevkle oluyorum. Lakin bu kisiligi tanimakta isterdim birgun yolun duserse bu taraflara yani bursanin karacabey yada mustafakemalpasa ilcelerine mahsuru yoksa gormek tanismak isterim saygi ve sevgiyle…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

