Ablam evleniyor,sıra bana mı geliyor?

12226950_843332162447501_7513431338661923983_n

 

Herkese merhaba blog takipçilerim.Son günlerde burada çok fazla zaman geçiremiyorum çünkü geçerli bir mazeretim var🙂 Ablamı evlendiriyoruz.Haftaya  inşallah düğünümüz  olacak.Ablam da sonunda dünya evine giriyorrr.

Başlangıçta bu düşünce beni üzse de zamanla alışıyor insan.Sonuçta tek kız kardeşim,her zaman her an birlikte olamasakta akşam eve geldiğimizde odamızda buluşup dertleşiyorduk birlikte zaman geçiriyorduk.O yüzden insan başlangıçta kabul etmekte zorlanabiliyor.Ama sonra  onun mutluluğunu görünce biraz da zaman devreye giriyor pek tabii alışıyorsunuz bu fikre.

Ablanızın evden ayrılmasından daha kötü birşey varsa o da çevrenizde ”ablan evleniyor,sıra seni geliyor”şeklinde ki;artık espiri mi desem hani ne bileyim gönderme mi desem ne desem bilemedim neyse  işte bunlara maruz kalmanızdır.Belki gayri ihtiyari söylüyorlar ama şimdi kalabalık bir ortamda gözler size çevrilince ister istemez geriliyorsunuz.Kaldı ki bizim aramızda ablamla sıra söz konusu hiç olmadı😀 Nasibi gelen gider derdik hep çünkü aramızda çok büyük yaş farkı yok.Neyse en sevdiklerimm bile bu cümleyi bana karşı söylemişken artık mecbur katlanıyorum.Sanıyorum düğünden sonra da ”hadi bakalım gülşah senden de bişeyler bekliyoruz” şeklinde baskıcı cümlelerin hedef tahtası haline geleceğimi de tahmin ediyorum.Neyse bu  da geçerrr yahu napalım iyi olacağımmmm🙂 Ahhh ahhh kuzenimin düğünündeki gelin çiçeğini kapmıcaktımmm.Sırf oradaki en büyük kız olduğum için gruruma yediremem diye bir atılım yapıp çiçeği yakalamıştım.Hep onun yüzünden oldu bunlar.Neyse…

Yukarıda görmüş olduğunuz fotoğrafta ablam ve eniştemin nişan dış çekimlerinden bir kare.Gerçi ben üst kısmı kırptım ama böyle de çok güzel oldu bence.Bu gitar da neyin nesi demeyin.Eniştem müzisyen.Çok şanslıyımmmm.ahaha ablam şanslı demem gerekirken  kendime pay biçiyorum.Çünkü bilen bilir müziği severim,şarkı söylemeyi daha  çok severim.Eniştemle arada tıngırdatıyoruz.

Çok şükür harika bir eniştem var.Dur Gülşah düğünden önce hemen karar verme diyenleriniz olabilir.Ama ben onun her zaman aynı kalacağına çok eminim.Çünkü o istese de farklı davranamaz,ele verir kendini.Güzel kalbi,sağlam karakteriyle  önce ablamın sonra da bütün ailenin gönlünü feth etti.O kadar doğal o kadar  içten ki.İyi ki eniştem ooo iyi kiiiii🙂

İşte dediğim gibi bir düğün koşturmacasıdır gidiyor.Söylerlerdi anlamazdım ”tatlı telaşlar” diye.Cidden de öyle.Allah tüm bekarlara nasip etsin.Bana bakmayınn benden geçtii.Gençler evlensin artık😀

Ne karalasam da sizi kendimden bir haber etsem diye düşünürken yine açmış ağzımı yummuşum gözümü.

Hepinize  kucak dolusu sevgiler.Kendinize  çokk iyi bakın.Takipte kalınnn ♥

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

