Az Düşün,Basit Yaşa!

Şu anda orada ne yapıyorsun bilmiyorum.Çok üzgün ya da çok neşeli ya da her gün kü gibi bir gün olabilir senin için.Bir fikrim yok.Çok kötü bir gün geçirmiş olabilirsin,birileri seni üzmüş olabilir,beklentilerin gerçekleşmemiş ya da aşk acısı çekiyor olabilirsin.Noldu hala sana  o mesajı atmadı mı?”nasılsın” ile başlayan.Amaaaaaan dert ettiğin şeye bak.Dünyanın sonu mu?Ama senin için şuan var ya, yaşadığın şuan, işte şu an senin şu anının sonu!

Bazen bunları ben de unutuyorum.Saçma sapan şeyleri kafama takıyor,üzülüyorum.Zaten sürekli neşeli insanlar bence çooook sıkıcııı!Ama birileri kalkıp bizi silkelemeli.Dostlarım bu konuda  hep destek olmuştur bana.İşte ben de bu yüzden buradayım.Sizi silkelemek için.Söylediklerimi hafife alma.

Ben şuan nasıl hissediyorum biliyor musun?Öyle bir gerçeği hatırladım ki yine,kendime sık sık hatırlattığım motivasyonumu kaybettiğim zamanlarda tekrar ettiğim bir şey bu.”Bir daha asla şuan ki kadar genç olmayacağım”

Olmayacağız evet!Şu yaşadığımız anı asla geri getiremeyeceğiz.İnanın şuan BUNGEE JUMPİNG  yapacak kadar enerji doluyum.Ama tam uçurumun kenarına kadar gelip vazgeçeceğim için ben de soluğu burda aldım tabi😀 Şimdi bu enerjiyi burada sizlerle paylaşmazsam bir anlamı var mı ? Elbette benim için yokk.

O yüzden at üzerinden o kasveti sıkıntıyı.Hanımından bir çay rica et,hatta bir jest yap  kalk hanımına bir çay doldur,kalk o intrernetin başından ailenle sohbet et,dışarı çık kendine bir kahve ısmarla,aç güzel bir kitap oku,ver şarkına ver sesi dans et amaaaan ne bileyim seni ne mutlu ediyorsa onu yap işteee.Hayata karışşş.Kimse için üzülmeyeceğimmm de kendine,beni hiç birşeyin yıkmasına,incitmesine izin vermeyeceğim de.Az düşün,basit yaşa!

Hadiiiiiiii

 

Harekete Geç

 

Kıdım Gülşah

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

