Yeni yılınız Kutlu olsun,kutlu mutlu,Kutlu olsun :)

large (3)

Siz de demiyor musunuz her yılın başında : ” Bu yıl benim yılım olacak,bu yıl bambaşka olacak ” diye?Bir tek ben miyim her yıl bu tekrarı yaşayan🙂

Her yılın başında bu sözler tekrarlanıyor kafamda.Yılın sonunda bakıyorum  geriye diyorum ki:” Amaaaan bu yıl da istediğim gibi olmadı.Tamam bu yıl olacak,bu sefer olacak.” Sanki önümde daha  çoook uzun yıllar varmış gibi.Bu olmadı tamam bi daha baştan deyip buruşturup çöp kutusuna basket atar gibi atıyorum yılları.Şimdi böyle söyleyince boşa geçirdiğim çok yıllar var gibi anlaşılıyor ama anlatmak istediğim bu değil.Çok şükür her yıl biraz daha değiştiğimi ve geliştiğimi hissediyorum.Demek ki yıllar boşa geçmiyor.Anlatmak istediğim şu;sürekli bir memnuniyetsizlik içinde yaşayıp gidiyoruz.Farkına varmak için iyi bir silkelenmemiz gerekiyor.”Bu yıl inşallah piyango bana vurur,bu yıl inşallah sınavı kazanırım,bu yıl inşallah evlenirim,bu yıl inşallah istediğim işi bulurum,bu yıl inşallah yazı zayıf geçiririm…” gibi beklentilerimiz var.Sanki bunlardan başka başımıza hiç güzel bir şey gelemezmiş gibi.🙂 Bu yıl ben bir iş bulmadım,sınavda istediğim bölümü kazanamadım.Üstüne üstlük kalp kırıklıkları,yalan dolan insanlarla karşılaşmalar…neler neler…Ama bunlar dönüp baktığım taraf değil.Neler kazandığıma bakarak kendimi daha mutlu ve şanslı hissediyorum.Bu yıl beni üzen tek şey oldu ki o da terör.Ülkemizde ve tüm dünyada malesef gerçekleşen bu terör olayları…İnsanın insana yaptığı şiddet;taciz,bir üvey annenin şiddeti,bir erkeğin bir kadına şiddeti…bir erkeğe şiddet….Sadece 2016’dan değil, geriye kalan tüm yıllardan beklentim tüm bu çirkinliklerin,kötülüklerin son bulmasıdır.Rabbim bizi güzel günlere,aydınlık günlere ulaştırsın inşallah.

Dünyada kötülüğü yok etmek için,önce içimizdeki kötülükleri yok etmemiz gerektiğinin bilincinde olmalıyız bana göre.İnsan olmak her zaman pozitif  olmak güler yüzlü olmak demek değildir sadece.İnsan olmak gerektiğinde başkasının acısı içinde,ruhunda acı duyabilmek ve bu acıyı içinde merhamete,sevgiye dönüştürebilmektir.Bunun yolu da insanı sevmekten geçer.Birbirimizi daha çok sevebilmenin yolu da bir kaç ufak ama etkili tılsımdan geçer.Birbirimize gülümsemek,nazik olmak,anlayışlı olmak,fesatlık ve kıskançlıkla değil de sevgi dolu gözlerle birbirimize bakmak,önyargılardan kurtulmak,empati kurabilmek gibi basit ama bir  o kadar etkili şeylerle dünyada ne kadar  çok şeyi değiştirilebileceğimizi bilsek ve  bunu hepimiz uygulasak inanın ne kadar güzel bir yer olurdu yaşadığımız bu evren.Çıkarlarımızı bir kenara atıp Allah rızası için yaşamayı felsefe edinmediğimiz sürece bunu başarabileceğimizi de sanmıyorum.

Yine de ben hala  umutluyum.Daha güzel bir dünya için umutluyum inanın buna.Çünkü ben inanıyorum.Hepimiz inanırsak gerçek olur biliyorum.Siz siz olun güzelliklerden umudunuzu kesmeyin.Her şeye yeniden başlamak için bugün geride bırakıyoruz tüm olumsuzlukları.Öfkeleri,kırgınlıkları 2015’te bırakıyoruz.Hayatımızdaki insanlara,sahip olduğumuz her şeye şükrediyoruz.Dışarı çıkıp derin bir nefes alıp ” her şey çok güzel olacak” diyoruz.

Bu yıl”Harika bir yıldııı,gelsin sıradakiii” diyerek geçiş yapabileceğimiz güzel bir yıl olsun.

Cumanız mübarek olsun.Güzel seneler dilerim hepinize🙂

Sevgilerimle

Gülşah

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

