Kedilerden Öğrenmemiz Gereken 17 Hayat Dersi-Mutlaka Oku :)

tumblr_noi5xi6zq81u6jismo2_540

 

İnstagramdan takip edenler varsa bilirler benim de cimbom adında sarı  bir kedim var.Annesi evimizin bodrumunda doğum yapmıştı iki kardeşten tek kalan kedidir cimbom bize🙂 Benim biriciğimdir.1.5 yıldır birlikteyiz.Çok sadık ve sevgi dolu.Kedilerin doğasını onun sayesinde daha iyi tanıdım.Bazen bir  çocuk gibi şefkat dağıtıyor,bazen bir bilgenin tavrını bürünüyor.Yemeğini yedikten sonra bir kenara çekilmesine asla kızmıyorum.”hah nankör kedi yedi bak yanıma yanaşmıyor” diye düşüncelere hiç bir zaman girmedim.Ne biliyoruz belki çok yedi şişti dinleniyor🙂 Bize asla zarar vermedi.Ne tırmalamak ne ısırmak, hiçbir şey…

Sabah kayboldu bir yerlere.Ara tara hiçbir yerde bulamadım.Dışarı çıkıp biraz dolaştım ,seslendim yine yok.Her zaman yaptığı birşey olmadığı için merak ediyor insan haliyle.Neyse camın kenarında çalışıyorum dersimi, çalışma masamda,hani gelirse göreyim onu diye.Yağmur çiselmeye başladı bir baktım koşarak geliyor.

Özgürlüğünü kimseye kaptırmıyor😀 Zaten biz de onun bize köleolmasını beklemedik hiçbir zaman.Rabbimin bize verdiğini paylaştık onunla.Hem ekmeğimizi hem sevgimizi…

Şimdi yanımda uyuyor tatlışım.Yine o çocuk halini aldı🙂 Bence bir insan iyice bakar ve görürse bir kediden bile alabileceği dersler vardır.Burada da onları çok güzel özetlemişler bence🙂

 

Kedilerden Öğrenmemiz Gereken 17 Hayat Dersi-Mutlaka Oku🙂


1- Yaşadığın anın keyfini çıkaracaksın.
2- Oyun fırsatlarını kaçırmayacaksın.
3- Doyduğun kadar yiyeceksin.
4- Birisi sana iyilik yaptı diye sahibin olmayacak.
5- Yine de kıymet bileceksin.
6- Tehlikeli bulduğun şeye yaklaşmayacaksın.
7- Meraklı olacaksın ama tedbiri elden bırakmayacaksın.
8- Temizliğine ve bakımına özen göstereceksin
9- Sık sık gerineceksin.
10- İstediğini elde edene kadar ısrar edeceksin.
11- Özgürlüğünü kimseye kaptırmayacaksın.
12- Kafana koyduğunu yapacaksın.
13- Kendi isteklerini küçümsemeyeceksin.
14- Güzel bir masaja hayır demeyeceksin.
15- Numara yapmayacaksın.
16- Yaşadığın yeri sahipleneceksin.
17- Her zaman dingin ve huzurlu bir anı yakalamaya çalışacaksın ve en önemlisi kendini beğeneceksin.

 

 

2 thoughts on “Kedilerden Öğrenmemiz Gereken 17 Hayat Dersi-Mutlaka Oku :)

  1. Oy bir tık hatası yüzünden caaanım yazıyı yanlışlıkla sildim semra hanım😦 ama okudum yorum yazarken de ne yaptım bilmiyorum bir anda sildim.Ama paylaştığınız bu anı çok hoşuma gitti.Ne kadar naif düşünüyorsunuz ^_^Yaşam yaşayarak öğrenilen bir kitap değil mi zaten🙂 Çok çok çok teşekkür ederim benimle paylaştığınız için buradan silindi ama kalbime yazdım.Öpüyorum sizi.🙂

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

