Sevgili gülşah,tesadüfen rastladım sana ve iyi geldin bana…keşke kızım olsaydın diye düşündüm,seninle keyifli bir yaşam yolculuğu yapardık anne kız…çok öpüyorum seni iyi ki varsın sen ve senin gibiler.sizlerin bir misyonu var ve bunu başarıyla yerine getiriyorsunuz.emeğine sağlık kızım…

Semra
19.01.2016

Sevgili semra ablacım,bana kızım demenden cesaret alarak ,evet, abla demek istiyorum sana.Yazdıkların inan içimi öyle ısıttı ki,beni öyle duygulandırdı ki anlatamam.Grur duydum onore oldum,yaptığım şeye bir kez daha inandım ve yaptığım bu şeye bağlılığım bir kez daha arttı.İnsanın bazen böyle yüreklendirilmeye ihtiyacı oluyormuş demekki.Olumlu sözlerinizin yanısıra nasıl sevgiyle yazılan bir mesaj olduğunu buradan hissedebiliyorum.Aslında bana her mail atan kardeşlerimin,arkadaşlarımın yazdıklarından aynı şekilde yürekleniyorum.Ama ilk kez biri bana kızım dedi ve bu benim grurumu okşadı.Böyle sizin gibi bilgi sahibi,yaşam tecrübesine sahip güzel insanlardan da bunları duymak inanın benim için çok mutluluk verici.
Ben bloğu oluşturduğumdan bu yana hep şuna inandım.Buraya rastgele uğrayan kişilerin bile googleda mutlaka anahtar kelimeleri vardır yazdıkları.Buraya uğrayabilmeniz için de yazacağınız anahtar kelimeler belli çünkü etiketlerim onlara göre hazırlanıyor;yaşam,mutluluk,motivasyon ve benim yaşam felsefe virgüllerimin arasında büyük puntolarla yazdığım SEVGİ…
Bu yüzden buraya hep yüreği güzel insanlar çektiğimin farkındayım.Bunun için çok mutluyum.Sizinde böyle güzel bir yüreğe sahip olduğunuzu kullandığınız her kelimeden tahmin etmek güç değil.Vakit ayırıp bana bu güzel düşüncelerinizi ilettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim.Siz yazmasaydınız ben hakkımdaki böyle güzel düşüncelerden bir haber yaşayacaktım.Kısa bir mesajla bile olsa birbirimizin yaşamına,duygularına ve düşüncelerine böyle yumuşak bir dokunuşla dokunduğumuz için mutluyum..Burada benimle bu keyifli yaşam yolculuğundasınız artık nasıl olsa.Beni de artık bir manevi kızınız bilin o halde.Güzel yüreğinizden öpüyorum.Çok teşekkür ederim.Sevgiyle…

Gülşah
19.01.2016

One thought on “

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

