Her şey yeterli olsun

Seni ayakta tutmaya yetecek kadar Güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni dilerim, Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana Yetecek kadar güneş diliyorum.
Güneşi daha çok sevmene Yetecek kadar yağmur diliyorum.
Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar Mutluluk diliyorum.
Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi
algılanmasına yetecek kadar acı diliyorum.
İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar Kazanç diliyorum.
Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar Kayıp diliyorum.
Son “elveda”yı atlatmaya yetecek kadar “merhaba” diliyorum.

tumblr_njeq9g0BRO1s4dnu0o1_540

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

