Kulaklarım toprakla doluncaya kadar öğreneceğim.

large (18)

 

 

 

 

 

 

“Kulaklarım toprakla doluncaya kadar öğreneceğim.”

The First Grader

 

Merhaba sevgili blog takipçilerim.Biliyorum sürekli takip edenleriniz nerede bu kız diyor.Der çalışmaktan internete  çok fazla zaman ayramıyorum.Zaten bloğa girdiğim zaman saatlerce çıkamıyorum.Bu nedenle blogtan mümkün olduğunca  uzak durmaya  çalışıyorum.

Geçtiğimiz hafta  çok ders  çalıştığım  için kendime tatil verdim.7 gün keyif  çattım üzerinize afiyet.Kendimi filmlere verdim.Çok da güzel filmler  izledim.Bunlardan biri de: The First Grader.İzlemenizi şiddetle  öneririm.Gerçi film biraz da zevklerin konuştuğu bir alan.Biraz da ruh halinize bağlıdır  filmi sevip sevmemeniz.Benim gibi bilgiye aç,susamış,öğrenme meraklısı biri için kesinlikle ilgi çekici olacak bir film.Film Kenya’da geçiyor.Gençliğinde asker olan,vatanı içini savaşmış;bu savaştan ailesini kaybetmiş bir adamın 84 yaşında okuma yazmayı öğrenmek için ilkokula başvurması ile başlıyor hikaye.Yaşanmış bir  hayat  hikayesinden alınmış filmin konusu.Filmi dikkatli bir  şekilde son sahnesine kadar izlerseniz işte  o son sahnede ağlayacağınızı garanti edebilirim.İnanın benim boğazım düğüm düğüm oldu.Kendimi ağlamaktan alıkoyamadım.Bilemiyorum ben mi çok duygusal bir günümdeydim ama; içinde insanlığı yeşerten biri  o sahneye asla kayıtsız kalamaz.Genelde aksiyon,fantastik,gerilim filmleri tercihimdir.Aşk filmi açıp elinde peçete salya sümük ağlayanlardan değilim.Göz yaşı dökeceksem eğer böyle bir film için dökmeliyim.

Buna benzer bildiğiniz kaliteli içerikli filmleriniz varsa önerilerinizi mail adresime ya da  post’un altına alabilirim.Şimdiden teşekkür ederim.Haziran’a kadar yoğun olacağım yine.Ama fırsat buldukça burdan paylaşımlarımla göz kırpacağım size😉

Seviyorum sizi,kendinize  çok iyi bakın.Hep mutlu hep huzurlu kalın.

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

