Selamın aleyküm Gülşah Hanım bloğunuzda çok güzel paylaşımlarınıza rast geldim gerçekten de öncelikle sigarayı bırakmış biri olarak sigara konusundaki paylaşımlarınızı okuyarak başladım. Rabbimden de irade sahibi olmak için duamı eksik etmiyorum Hamd olsun . Gönül hoşluğuyla içtenlikle yapmış olduğunuz paylaşımlarınız için teşekkür ediyor keyifle okuyorum ve takip ediyorum sizi… Bu paylaşımınızda özünü Allah’a teslim etmenin yeri olan kalbi işlemeniz harika çünkü sahih bir niyet ve doğru dürüst istikamet için kalp ile de düşünmenin önemine ışık tutuyorsunuz buna bir Peygamber’imizin hadisi ile özetlersem kendi açımdan o şöyle buyurur: “Dikkat edin vücutta bir organ vardır o sağlam oldu mu vücut sağlam bozuk oldu mu vücutta bozulur o ; kalptir. Kibir ve bencillikte arındırılması gerek gerçekten biz şeytan değiliz gerçekten üç günlük dünya için gerek yok kavgaya dövüşe …Adem kulluk bilinci ile ve tevbesi ile şereflenirken şeytan kibrinden şeytan oldu ya işte duam o dur ki Allah kalbi taşlaşmış olanlardan eylemesin önümde olan cenaze ve ölümlerden ibret alarak bir yolcu olduğumun farkındalığına ibretle bakınca anlıyorum …Rabbim istikamet üzere olmayı nasip eylesin Allah’a emanet olun nice güzel paylaşımlar dileği ile …

İbrahim 22 mart 2016

 

Değerli kardeşim,

Bu değerli yorum için ve benimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.Mesajına biraz geç cevap veriyorum çünkü bilgisayarım arızalandı gelen maillere mesajlara ancak bakabildim.Yorum yaptığın yere ayrıca bir mesaj gönderdim.Sevgilerimle…

Gülşah

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

