Seni düşünmeyen, anlamak istemeyen,
anlamamazlıktan gelen insanlara yön değil,yol vermelisin.

One thought on “

  1. bağlılık bağımlılığa dönüşünce nasıl yol vereceğiz?
    bir kızı sevdim oda beni sevdi ama ailesinden bile önem verdiği bir değer varmış arkasında kitleler bulunmayan sahte nefes üfürücülerinden biri.. seçim yapmasını istedim. birbirimizi sevdiğimiz halde-ki ben öğle zannediyormuşum- o önem verdiği değeri seçti. unutmakta baya bir zorlanıyorum. halbuki iki aylık bir ilişki ve öncesinde on aylık bir dostluk

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

