Barfi – Aşkın Dile İhtiyacı Yoktur.Bence Bu Hafta Bu Filmi İzlemelisin!

Merhaba blog takipçilerim. Bu sefer bambaşka bir başlık altında ve yepyeni bir kategori içinde buluşuyoruz. Kategorilerimiz çok azmış gibi bir yenisini daha ekledim. Neyse napalım dünya bu kadar rengarenk olunca benim dünyamda da hepsinden biraz olsun istedim. Ama bunu yapmamda bana tavsiye veren ve istekte bulunan takipçilerimin çok büyük etkisi var. İyi de böyle büyük merasimle konuya girdin de biz daha neden bahsettiğini hala söylemedin diyorsanız sabırsızlanmayın hemen söylüyorum. Artık bundan sonra kategorilerimde “Film Tavsiyelerim” adı altında izlediğim filmleri paylaşabileceğim ve tavsiye edebileceğim bir kategori hazırladım.
Filmden bahsetmeden önce söylemek istediğim bir şey var.Bana göre film zevk işidir. Bana göre güzel olan size göre olmayabilir. Bana göre muhteşem olan bir film size göre ehhh idare eder olabilir. Tabi bunun tam tersi de olabilir . Söylemek istediğim ben filmler üzerinde uzun uzun konu üzerinde durmayı düşünmüyorum. Burdan anlayabilirsiniz ki düşük çeneli olabilirim ama filmin sonunu söylemek gibi bir patavatsızlığım yoktur. Demek istediğim ben size kıısac a bir öneri sunarım, sizin de filmin fragmanı ve eleştriler hakkında araştırma yapmanızı tavsiye ederim sonra vay efendim gülşah yüzünden boşa gitti 2 saatim diye kulaklarımı çınlatmayın. Hadi bakalım ilk filmimle başlıyorum.

 

49417_8

 

 

Filmimizin  adı Barfi -Aşkın Dile İhtiyacı Yoktur. Bir Bollywood şaheseri.Barfi, bu güne kadar izlediğim en iyi filmlerden biri. Bunu sadece Bollywood filmleri arasında değerlendirmiyorum. Genel olarak söylüyorum. Gerçekten de zerre kadar sıkılmadan büyüüüüüüükk bir keyifle  ve bir dakikasını bile kaçırmadan izlediğim bir film Barfi 2012 yapımı kaliteli yapımlardan biri filmde işitme engelli ve konuşma özürlü bir genç adamın aşkı anlatılıyor, macera, dram ve komedinin dolu olduğu bu filmi tüm izlemeyenlere öneririm. Aynı zamanda bence ailenizle gönül rahatlığıyla izleyebileceğiniz bir film.Bollywood bollywood diyoruz ama o bollywood filmlerinde izlediğiniz uzun şarkılar danslar yok bu tatlış filmimizde.Onu da belirtmeden geçmeyelim.

Ranbir Kapoor (Barfi) “ın muhteşem oyunculuğu için bile bu film görülmeye değer bence.E tabi Priyanka Chopra’nın da hakkını yememek lazım diye düşünüyorum.
Bana sorarsanız alt yazılı izleyin derim. Çünkü şahsen Bollywood hastası biri olarak ve hintçenin o tatlı tınısını duymayı sevdiğim için alt yazı okumaya değer diye düşünüyorum.Keyiflli seyirler. Bu arada filmi izleyenleriniz olursa düşüncelerinizi yorumda görmek isterim. Bir dahaki filmimizde görüşmek üzere😉

 

large-10

One thought on “Barfi – Aşkın Dile İhtiyacı Yoktur.Bence Bu Hafta Bu Filmi İzlemelisin!

  1. film seçmekte çok zorlanıyorum bazen.film seçeceğim zamanı film izlemeye ayırsaydım daha iyiydi,diyerek noktalıyorum bazı geceleri :)bu akşam izleyelim bakalım,görüşlerimi daha sonra yazarım.

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

