Blog’da Senin için bir mesaj var !!

Blog’da Senin için bir mesaj var !!

Merhabalar Sevgili Takipçilerim. Yağmurlu bir İzmit sabahından kucak dolusu sevgiler size. Hepimizin bazen tazelenmeye ihtiyacı vardır. Ruhumuzun, vücudumuzun, yaşadığımız mekanın ve ben de bu tazeliği blog mekanımda da yaptım. Olmuş mu, ne dersiniz?🙂 Yaş ilerlediğinden midir nedendir bilmem biraz daha sadeliğe doğru gitmeye başladım.Daha sade yaptım temamı.
Sadece temamı? Hayıııır. uzun uğraşlarımdan sonra bloğuma yeni bir tanıtım videosu hazırladım. Beni bayağı uğraştırdı. Kayıt et ,yanlış yaz, fotoğraf kaydır derken dün gecemin tamamını aldı neredeyse. Neyse netice içime sindi sonuçta. Bu videoyu sizler için hazırladım. Bloğumda paylaştığım bazı fotoğraflardan oluşuyor. Favori müziğim eşliğinde tabiki🙂 Fotoğrafların aralarına sıkça sizlere bazı notlar bıraktım.Tabiki yukarıda panelimde de yerini almış durumda.Beğenilmesi umudu ile.

Hakkımda panelimde de ufak değişiklikler yaptım.Bir de yasal uyarı bölümümü tazeledim. Arkadaşlar bu bölümü özellikle okumanızı rica ediyorum. Çünkü bazı arkadaşlarda benim bir uzman olmam ile ilgili bir yanılgı oluşuyor. Ben buradaki hiçbir konuda uzman değilim.Bununla ilgili çok fazla mail alıyorum. ”Hocam benim şu rahatsızlığım var şunu yapsam nolur?Bunu yersem bir şey olur mu?Yıldız falıma bakar mısınız? Geleceğimle ilgili bilgi verir misiniz?” falan gibi. İnanın çok fazla mail geliyor.Normalde kimsenin mailini karşılıksız bırakmam ama artık bu konuda bana atılan maillere cevap vermiyorum,bunu için burdan çok üzgün olduğumu belirtmek istiyorum. Ama bir kez daha söylemek isterim;böyle bir şey yok canlarım benim🙂 Şunu hiçbir zaman unutmayın burada tavsiye niteliğinde yayınlamış olduğum hiçbir konunun yüzde yüz işe yarayacağının garantisini veremem. Bende yarar ama sizde yaramaz.Ya da şunu da belirtmek isterim ki buradaki gerek psikolojik gerek fizyolojik rahatsızlıklar için yayınlamış olduğum bütün tavsiyeleri tecrübe etmiş de değilim. Tecrübe ettiğim var etmediğim var. Ben de sizlerle beraber öğreniyorum bazı şeyleri. Paylaşayım da şuracıkta dursun birgün işime  yarar diyorum.Bunun için her zaman doktorunuza danışın derim. Doktorunuz yok ise mutlaka edinin derim.
Yenilenmeye çok ihtiyacı varmış bloğumun bunu anladım. Mekan temizliği, ne kadar önemli. İnsan bununla bile iyi hissediyor kendini. Tıpkı darmadağınık gardolabını toplayıp kıyafetlerini jilet gibi katlamak gibi ya da bayram, ya da bahar öncesi evini dipbucak temizlemek gibi🙂

Biliyorum eskisi kadar post yayınlayamıyorum. Bu konuda derslerimin, sınavlarımın çok etkisi olsa da bir diğer neden de; bloğumun yaşamımın önüne geçmesini istemeyişimdir.Bunu bilincine varalı uzun zaman oldu. Anladım ki bloğum, her ne kadar onu ve sizleri çok sevsem de yaşamımın sadece çok küçük bir yüzdesini oluşturmalı. Zamanımı çalmamalı.Bu hepimiz için geçerli. Ve sadece burası için değil, sosyal medyanın tamamı için bunu söylüyorum. Neyse sizler zaten bunu biliyordunuz🙂

O zaman şimdilik hoşçakalın olur mu? Keyifli seyirler dilerim. Yeni post’da buluşuruz güzel insanlar.Aç müziğin sesini aç aç aç! opucuk-hareketli-resim-0082

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

