Merhaba. Hayırlı akşamlar. Erdem Beyazıt, Nuri Pakdil için ‘Ey yıkıntılar sonrası sığındığım şefkat anası.’ diyor. Bilmiyorum ama sen de benim için öylesin. Daha bugün başladım bloğunu okumaya. Ama o kadar yakın hissettim ki kendime… Sadece bunu da sana yazmak istedim. Tekrar yüreğine sağlık.

Hasan-05.11.2016

Arkadaşım Allah razı olsun yüksek gönüllülük etmiş ve çok anlamlı bir yere koymuş beni gönlünde. Mahçup hissettim ne diyim sağolsun. Ben kendi çapında bir bloggerım öyle büyük iddialarım yok. Bloğu açarken de kendimden başkasına ümit olurum diye de hiç düşünmemiştim. Ne mutlu oluyorum anlatamam bir şeyleri iyileştiriyordur bu blog birilerini mutlu ediyordur belki diye.

Uzun zaman sonra aldığım ilk övgülü mesajdı bu. Bunu bloğumda – tabiri caizse -ölümsüzleştirmezsem olmazdı. İnanın beni en çok sevindiren bu geri dönüşümlerde “Gülşah yalnız değilsin diyorum. Seni görüyorum dense mutlu ediyor beni. Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

