Günayyyydııııın!

adsiz

♥Günaydıııııııın mutlu pazarlar sevgili takipçi. Biliyorsun haberler yine çok olumsuz oluylarla dolu. Hepimiz bir sabah uyanıp spikerin “bu gün size sunabileceğimiz hiç haber yok çünkü ülkede olay yok” demesini canı gönülden istiyoruz. Birçoğumuz bu olumsuz olaylar yüzünden  haberlere bile bakmak istemiyoruz.Ama bu da uzun vadede olanaklı olmuyor. Kendi ülkende yaşanan gerçeklere ne kadar görmedim duymadım bilmiyorum yapabilirsin ki ? Çıkkk… çok fazla değil.Tabi ki olmamalı da.Ama biz sevgi bekçileri olarak dünyaya ışığımızı sevgimizi yaymaya devam edeceğiz. Kötü yaşanan her şeye rağmen. Çünkü sen sevgi vermezsen ben vermezsem kim umudu olacak bu dünyanın. Dilerim bu sabah ve bundan sonra her sabah güzel haberlere uyanacağımız bir sabah olsun.
Bazılarınızınbbenim gibi vize haftası bu hafta ve bugun de sınav olacaklar. Bu arkadaşlarıma başarılar diliyorum sınavlarında. Pazar pazar erkenden mağazasını açan ve hizmet veren o elemanlarımıza da günaydınlar olsun. Sabah erkenden kalkıp gazetesini ve kahvesinin eline alıp pijamalaryla oturan, bütün hafta çalışıp tatili hak eden o kişiye de mutlu pazarlar olsun 🙂 Hepinize hepinize çok güzel bir hafta dilerim.
Bu arada reklamları pek sevmem biliyorsunuz. Ama size benim de yöneticisi olduğum bir sayfayı tanıtmak istiyorum.WHİTE SAND CAMP Mısır’ın Taba şehrinde yer alan bir sahilin aşıkları olarak onun fotoğraflarını yayınlıyoruz. Beyaz Kum Kampı ♥ Bu platform benim için çok değerli ve özel. Umarım siz de beğenir ve aramıza katılırsınız.
Bugün şu sınavı atlatıp kendimi filmlere, temizliğe, ingilizce çalışmaya ve tabiki de bloğuma ve beyaz kum kampı sayfama vermek istiyorum :)Kendinize çooook iyi bakın. görüşmek üzere 😉

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

