Bir Vatan Evladının mesajıdır Bu…

Kim ne derse desin ben ülkemle, bayragimla, başkanimla, insanimla grur duyuyorum. Grur duyuyorum; cunku benim tasi topragi altin topragi sehitlerin kaniyla dolu dipdiri anamin ak sütü gibi helal bir vatanim var. Grur duyuyorum cunku sehitlerimin kaniyla can bulup dalgalanan bayragim var. Grur duyuyorum cunku sozumona belli ulkeler gibi kendi ve kendi ulkesinin cikari icin insan hayatina zarar veren, verenlere silah satan, kucucuk cocuklari savasin ortasinda birakan, haksizliğa cikarlari icin sessiz kalan bir baskan olmayi oteye  birakin, aksine dunyada nerde bir mazlum varsa ona kollarini acan insan gibi insan bir baskanim var. Yurtta sulh cihanda sulh diyen liderlerim var. Grur duyuyorum cunku merhametli, imanli, hayra vesile olmayi seven, vatani icin butun yuregini ortaya koyan yigitlerim, askerlerim, halkim var. Grur duyuyorum cunku vatan denince tek yurek olmayi bilen  tarafı olduğum ya da olmadığım partilerim var.. Ben bu guzel ulkeyle grur duymam da ne yaparim?. Onu bagrima basmam da ne yaparim? Geçmisimle de gelecegimle de grur duyuyorum. Cunku tarihteki cizgimizden hic kaymadik. Terorist gozuyle baktiklari, Avrupalasmaya uygun olarak gormedikleri islam ve Türkler medeniyetin baş tacıdır bana göre. Insanligin en guzel ornegidiru. Bizi halatlarimizin en ince bolgelerinden yakalayip korparmak bölmek istiyor bazilari.

Ben Atatürkü de bugünkü başkanimi da cok seviyorum. Cunku her ikisi de bu vatan icin ugrasti, emek verdi. Kendi ulkende ayrimciliga dusme. Karsindaki seninle ne kadar zit olursa olsun kendi fikrini dayatmaya calisma.  Cunku her iki goruse de ihtiyac var unutma. Dogruyu anlat ama kendi egonu katma.

Bugun belimiz dogruluyor diye zorlarina gidiyor malesef. Ama biz bize taş atana çiçek atacak kadar ezberledik Yurtta sulh cihanda sulh cumlesini.

Bugun bakiyorum da kendi kisisel nedenlerinden oturu vatanini hor gören, insanina küfredenler var. Ulkene sahip cik, yaptigin her seyle ulkene faydali ol. Kimseye kendi ulkeni yerme. Unutma ki vatan söz konusuysa kendi cikarlarini birakacaksin. Tek yurek olacaksin. Yüreğinde ne varsa o kadar Türksün unutma! Ne mutlu Türküm diyene!

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

