Taba’nın eşsiz sahilleri ile fotoğraf aşkına 😍

Diyorlar ki; öyle bir mekan ki “bir kere görürsen bir daha asla bırakamazsın” fotoğraflara bakinca insan az cok kestirebiliyor. Burasi Mısır’ın bir şehri; Taba ve bu gordugunuz fotograflardaki yerler de tabanin o essiz guzellikteki sahillerinden bir köşe.Bir gun oraya gitmenin hayallerini kuruyorum 😍 😌

Simdilik gordugunuz uzere bu guzel fotograflarla  idare ediyorum 😊Facebook sayfasini aşkla takip ediyorum. Beni taniyanlar ne buyuk bir fotograf aşkımın oldugunu iyi bilirler. O yuzden bu guzel fotograflari fotograf kategorimde paylasmak istedim. Bu guzel mekani gidip goremeseniz bile dunyanin bu guzelliklerinden gozlerinizi, bu huzurundan ruhunuzu mahrum etmeyin. Doga ve huzurla harmanlanmis bu inanilmaz mekanin  soluk kesen daha fazla fotografini gormek ve takip etmek icin tıkla✔  buraya ↔❤😘 white sand camp

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

