Bugünün en güzel anlarından ikincisi idi şu an benim için ☉🌅❤

Çok severim gün içinde gordugum en guzel anlari bu sekilde ölümsüzlestirmeyi. Ben profosyonel degilim ama bana göre iyi bir fotograf en guzel manzaradan cikarilacak en guzel kare degil de; en basit bir sokağin bile ruhunu alip bu kareye kopyalayabilmektir. Bugün annecigimle sekir merkezinden dondukten sonra evimizin sokaginda cektim bu fotoyu. 

Bugun gunumun iki guzel an’ı vardi. Biri annecigimle izmit’in yeni cuma cami parkinda guvercinlerle oturup simit yedigimiz an, biri de su kareyi ortayi cikardigim andi.  Biliyorsunz instagramda bu tarz cok fotograf paylasiyorum. Tabi videolar da… Ama fotografa olan askim ve instagramin fotograf paylasmada sagladigi kolayliklar ve cazip altyapisi beni biraz blogdan uzaklastirdi. Ben de bu boyle olmaz dedim. Madem siz instaya gelmiyorsunuz ben fotograflarimi ayaginiza getiririm. 😊  Yeni yazida gorusmek uzere ✋

One thought on “Bugünün en güzel anlarından ikincisi idi şu an benim için ☉🌅❤

  1. Diğer yazılarınız gibi bu yazınızı da çok beğendim 😊 instagram hesabınızın adı nedir ? ordan da takip etmek isterim😃

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)

