Günaydın mesajım burada! 💮

Günaydın sevgili blog takipçilerim 💮 hayatın yoğun temposunda en güzel nefes alislarimdan bir köşe burasi gercekten. Ama bazi seyleri erteleyemiyorsunuz. Bazi seyler cok fazla ilgi bekliyor bizden. Basarili olmak bir seylerin ustesinden gelmek icin direniyorum ben de sizler gibi. O nedenle cok sık post atamiyorum. Acikcasi paylasmaya deger de cok fazla sey goremiyorum. Ayni seyleri emme basma tulimba gibi tekrarlamak istemiyorum. Bu blogda gecmise baktiginizda cok fazla sey bulacaksiniz. Bakanlar bilirler. Yani ayni seyleri bir daha bir daha soylemenin anlami yok diye dusunuyorum. Bu sebeple kaliteli icerik ilkemi ihlal etmek istemiyorum. Gelgelelim ne zaman paylasmaya deger bir sey gorsem muhakkak sizlerle de burada paylasiyorum.

Kurslar sinavlar derken koca bir donem daha bitti. Surada 20 gun sonra ramazan 😍 gecen yil ramazan sonunda son iftarimi acarken , suyumdan icmeden once icimden acaba seneye ramazani gorebilecek miyim demistim kendi kendime. Belki de bu son iftarin tadini cikar Gulşah demistim. Hala da bu sozum gecerli cunku ramazan gelmis degil 😄 Insallah Allah bizlere o duyguyu yine yasamayi nasip eder. Kurslarim ve sinavlarim tam ramazanin ilk gunu bitecek. Soyle rahatca inzivaya cekilebilecegim bir ramazan yasamayi umit ediyorum. 😌

Yazdiginiz mesajlari ve yorumlari goruyorum sizlere yanit da veriyorum. Ama ben buradan uzaklasali sanki sizler de uzaklasmissiniz gibi hissediyorum. O yuzden arada ben burdayim seklinde kucuk ufak dokunuslar yorumlar yaparsaniz  bloga ben de sizi hissedebilir, burada kalma konusunda kendimi teşvik edebilirim.

Mis gibi bir bahar yasadik yaz da eli kulaginda. Her gunun kiymetini bile bile,  iyilige guzellige muhtac olana, olmuyormuş gibi davranana da sevginizi, gulumseyisinizi, yardiminizi esirgemediginiz bir gun dilerim. En cok da kendinizi uzmediginiz, sizi yarindan alikoyan, gecmiste umutsuzca yasatan acilarinizdan, yara kabuklarinizdan siyrildiginiz bir gun  ve yarinlar dilerim. Guzel yureklerinize selam olsun. 💮

Gülşah

Günaydın…

günaydın; 
yeni gün, parlayan güneş 
günaydın; 
içim dışım 
kanayan yaram, ince sızım 
çayım, zeytinim sıgaram 
günaydın…

günaydın; 
dere boyları, çınar dalları 
sahildeki kum taneleri 
zıplayan balıklar, ötüşen kuşlar 
simitçi çocuklar, mendilci kızlar 
günaydın…

günaydın; 
asfalt yollar, fabrikada işçiler 
tarlada ırgatlar, çapalar. bacalar 
yatakta hastalar, 
beyaz önlüklü melekler, 
parklarda minik canlar, 
tamircide çıraklar, 
eli bastonlular, kucağı bebeliler, 
günaydın…

günaydın; 
ülkem, coğrafyam, beşeriyetim 
ülekmin kalem tutan elleri 
ülkemin çapa tutan elleri 
ülkemin bekçileri 
yazarları, ozanları, 
gelinleri, kızları 
bıyıkları terlemiş delikanlıları 
türküleri, sevdaları 
günaydın….

günaydın; 
canlar, 
günaydın dostlar 
dostluğa feda olanlar; günaydın…

Celil Taş