Hayal kurmak için 3 dk niz var mi?

Bir yol olsa boyle en sessizinden, en uzunundan ve en guzel manzarasindan. Bir arabam olsa ama sofor koltugunda ben olmasam. Yan koltukta olsam ben… Arabayi kulanan “o” olsa. Ya da en sevdiklerimden biri olsa. Hani boyle yaninda ozgur hissedebileceklerimden biri. Hava ilik olsa. Ilik ilik vursa kollarima, yuzume sonuna kadar acik peceremden ben kollarimi disariya uzatsam. Ruzgarin parmaklarimin arasindan nasil suzuldugunu hissetsem. Yarin is var derdim olmasa. Ya da temizlik… birileri beklemese, sorumluluklar uzunca bir sure uzakmis gibi. Kafam bomboş. Sadece gitsem. Sofor koltugundaki, arada bana gulumsese keyifli keyifli. Ama arabada yesil elmali sodam olsun. Bir keyif sigarasi… Radyoda beni mutlu eden o muzik, onumuze koyun surusu ciksa. Arabayi durdursak, insem arabadan kosarak sarilsam bir tanesine. Opsem koyun güden ninemin ellerinden yanaklarindan. Bana bahce meyvesi verse. Binsem arabama yeniden devam etsek yolumuza. Oylece gitsek… koyleri dolassak, kafamiza ne esiyorsa onu yapsak. Yarin is var derdi olmadan, temizlik derdi olmadan.

Herkesin gidip gormek istedigi, yapmayi halini kurdugu seyleri yapacak yeteri kadar parasi ve zamani olsa. Istedigi zaman, istedigi an. Yasadigini hissedebilecek, tas duvarlar arasindan, kalabaliktan hatta bazen biraz da insanlardan uzaklasabilecek zamani ve imkani olsa. Atlasa bir arabaya yalniz ya da en sevdikleriyle.

O araba bir dag evine gitse mesela. En uzaklarda bir ev… Bahcesine girmeden insek arabadan cikarsak ayakkabilari, yurusek toprak yolda. Arkamizi donsek, cam agaclari karsimizda, ruzgari vursa, kokusu esse bize dogru. Yarin is telasi olmadan, temizlik derdi yarin ne pisircem derdi olmadan, sadece sogan ekmek, kahve, cay, peynir ekmek yetse. Gunesin batisin iizlesek. Aksam olunca biraz serinlese hava. En bi sevdigin sana salini getirse, omuzlarina ortse. Elinde bir kahve fincan sana verse, baksa yuzune ve dese ki…

Neyse gec oldu. Yarin is var. Uyuyalim mi?

GÜLSAH ÖZCİFTCİ

Reklamlar

Sonbahara doğru…

Bazilari yaz bitiyor diye uzuledursun, ben onumuz sonbahar diye kipir kipirim. 😅 Bendensen çak bir beslik o zaman. Bu fotografi da bir bahar gunu cekmistim. Yalan olmasin ya ilkbahar baslangici ya da sonbahar. Resme bakinca insan icerdeki sicaklgii hisseder gibi oluyor. Zaten bunu hissedebildiysen tamam sen de bahar aşiklarindansin. Elhamdulillah Rabbimden gelen her mevsim kabulumdur. Hic de sikayet etmedim yillar yili. Ama bahar ayri bir guzeldir benim icin. Hem sonbahar hem ilkbahar. Ikisi de bir baska. Tuhaf bir huzur kapliyor icimi. Hele annem de turlu ya da yesil mercimek yaptiysa. Onun kokusuyla o sonbahar kokusu karistiysa o hazzi nasil tarif etsem size bilemem. Her seyin her insanda cagrisimi farklidir. Yasadiginiz kotu, tatsiz seyler varsa size onu hatirlatan seyleri sevmessiniz. Ya da sizi mutlu eden seyler yasadiysaniz size onu cagristiran seyleri seversiniz. Bu bir mevsim, esya, nesne, yemek, film, muzik hatta bir koku bile olabilir. Hatta kokular daha etkilidir. Aslinda sonbahara olan sevgim bundan cok daha farkli bir sey. Sonbahar bana kendimi guvende hissettiriyor. Sanki icine saklanacagim,dinlenecegim koca bir kis onumde der gibi gelişi. “Seni usutmicem, ama hic terletmicem de. Hem yagmurumda da pek guzel olur yurumesi, hele toprak kokusunu alirsan, sen bu mevsimin sanslilarindansin. Ben gelmeden kahveni yap, okumayi en cok istedigin kitabi hazirla, kadifemsi battaniyeyi de çek uzerine” der gibi 😍
Yani bir mevsim dile gelip bunlari soyleyemez tabi bunlar hep hayal gucumun urunleri. 😄

Sacmalamayi kesip muzik listemin en huzur vericilerinden, en kafa dinlendiricilerinden biriyle birakiyorum.

Yazin son günleri bahçe keyifleri…

Iki gun once cekilmis bir fotograf bu. Tanistirayim; benim dort ayakli dostlarimdan Pamuk. Kendisi adi gibi pamuk gibidir. Diger iki kedimiz cimbom ve tiger’in aksine o bize cok baglidir. Gun boyu bahceden ayrilmaz. Bahceye ciktigim o gun bana eslik etti. Ingilizce kelimeler ezberleme cabasindaki ben, turk kahvemi de alip bu yumusacik dostumla biraz hoşbeş ettim. Yazdim sildim yazdim sildim ama soylemeden edemicem ben yine yazayim. Bana gore bircok hayvan ben insanim adamim diye dolasan bircok insandan daha adam, daha sevgi dolu. Yani insan su cumlenin anlamini yasamadan gercekten anlayamaz. Malesef biz ne kadar guzel baksak da bazi gercekler var. Bazilarinin kalbinin yeterince yumusak olmadigi gercegi, can acittigi, kalp kirdigi gercegi. Insani sevmiyorum diyemem. Elbetteki insana olan merhetim, sevgim once yaradandan oturu var. Ama inanin su hayvamlardan aldigim o enerjiyi bazen bazi insanlardan alamiyorum. Cunku bazi insanlar malesef kotu bakiyorlar. Hayata, insanlara, hayvanlara, olaylara her seye… Ne yapalim, simdi ne yapmak lazim? Tutup kendimizi mi degistirelim bunun icin? Tutup merhametimizden, insanligimizdan ödun mu verelim, onlara mi benzeyelim? Tabi ki asla. Napalim kalp bu. Bazen kirilir dokulur, bazen kendimizi muthis bir boslukta hissederiz; sanki butun dunya bizi karsisina almis gibi. Ama sonra zaman… onarir butun hepsini.Sonra bir kucak alir sizi, sarar. Ya da bir kisi, sadece sesiyle sarilir size. “Seni seviyorum” der. O zaman bir dala tutunur gibi tutunursunuz hayata. Her seye ragmen hani derler ya “insan insana muhtaç” hakkaten dogru. Istedigin kadar guclu ol. Bir tane sevginin ilginin odagi olmadikca ruhun yalniz kalacak. O yuzden sev sen bir kalbi. Kendi kalbin gibi. Olmadi Allah var Gam yok deriz. Demem o ki; her karanligin sonu aydinlik, uzul ama sonra yine iyi et kendini.💞

Taba’nın eşsiz sahilleri ile fotoğraf aşkına 😍

Diyorlar ki; öyle bir mekan ki “bir kere görürsen bir daha asla bırakamazsın” fotoğraflara bakinca insan az cok kestirebiliyor. Burasi Mısır’ın bir şehri; Taba ve bu gordugunuz fotograflardaki yerler de tabanin o essiz guzellikteki sahillerinden bir köşe.Bir gun oraya gitmenin hayallerini kuruyorum 😍 😌

Simdilik gordugunuz uzere bu guzel fotograflarla  idare ediyorum 😊Facebook sayfasini aşkla takip ediyorum. Beni taniyanlar ne buyuk bir fotograf aşkımın oldugunu iyi bilirler. O yuzden bu guzel fotograflari fotograf kategorimde paylasmak istedim. Bu guzel mekani gidip goremeseniz bile dunyanin bu guzelliklerinden gozlerinizi, bu huzurundan ruhunuzu mahrum etmeyin. Doga ve huzurla harmanlanmis bu inanilmaz mekanin  soluk kesen daha fazla fotografini gormek ve takip etmek icin tıkla✔  buraya ↔❤😘 white sand camp

Ecel gelip çattığı için yüzün safran gibi sararıp soldu ise üzülme, ötelerde erguvan renkli lâlelikte oturmaya başlarsın.

Bu videoyu akşamüstü yürüyüş yaparken çekmiştim. Sizin de izlemenizi istediğim için youtube hesabıma yükleyip burada paylaşmak istedim.Sonra içimden bir gemi geçti duygu yüklü, ordan dökülenleri de buruya koyuverdim. Sevgiiyle paylaştım.

Geçmiş…

İnsanın geçmişi gölgesi gibiymiş derler. Öyle gerçekten. Bunu yaşamımda defalarca tecrübe ettim. Bu gölge sinsice geldi oturdu ışığımın önüne, karanlığa bürüdü dünyamı zaman zaman.Ama ben, öğrendim onunla nasıl başa çıkacağımı.

Bazen dostlarım  dert yanar bana; geçmişi unutmanın bir yolu yok mu? insan geçmişinden neden kurtulamaz? Neden bütün talihsizlikler beni bulur?

İnan bana dostum ben de en doğru cevabı bilmiyorum. Sana senden daha iyi Allah”tan başka kim doğru yolu gösterebilir? En buyuk klavuzun senin yaşamın zaten, senin tecrübelerin…

Boşlukta mısın? üzülme,ya da boşver dostum üzül gitsin! Ne var bunda? Bu hayattır dostum, bu yaşamın ta kendisi. Her şey daima mükemmel olmayacak. Sen hergünü neşeyle yaşamayacasın. Her seferinde şanslı olmayacaksın. Belki aileni beğenmiyorsun, baskıyla yaşıyorsun. Belki çok büyük bir darbe aldın belki dostundan belki ailenden belki sevdiğin o insan varya, ondan. Kederlenme, ya da kederlen dostum kederlen gitsin! Ne var bunda? Bu hayattır dostum bu yaşamın acısıdır ona lezzet katan. Bu yaşamın güzelliğinin bir parçasıdır.Fakat ne yaşarsan yaşa tüm bunların baki olmadığını asla aklından çıkarma.Ah dostum bilmez misin ki kıştan sonra yine yaz gelir, geceden sonra gündüz… sararan yapraklar yine yeşerir, kuruyan toprak  bir yağmurla yine ıslanır. Hastalanırsın yine iyileşirsin. Bir daha kimseye tekrar aşık olamayacağını sanar yine olursun. En içinden çıkılmaz dertlerin bile bir sonu, bir devası vardır. Sadece biraz zaman dostum, biraz zaman… Durma, seni durdurmaya çalışsalar da durma, sen de zamanla beraber akıp git. Bir meşkale bul kendine. Fakat en çok dua et dostum. Çünkü yok Allah”tan daha güzel deva. Ve kendini en yalnız hissettiğin anlarda sığınabileceğin en güzel limandır dua.Çünkü sana güzel günleri sunacak yine o. Emin ol bundan dostum. Bu dünyada bir et ve bir kemik olduğunu unutma, böbürlenme; ama boynunu büküp de ben acizim deme.Rab sana en değerli şeylerden birini bahşetti. Sana eşsiz bir ruh verdi. Kalbine sevgi  ve merhamet verdi dünyaya yay diye. Derdini sev dostum ve daha güçlü ol. Kendini kaybetme boşlukta. Sen kim olduğunu bil. Başına gelen hiçbir şeyin senin kalbini karartmasına seni olduğundan başka birine dönüştürmesine, seni kötü biri yapmasına izin verme.Sen yoluna devam et, yürü bak ilerde ne güzel bir manzara çıkacak karşına sen de göreceksin. Kabullen bazen, kabullenmen gerekiyorsa. Israrcı olma. Zaman sana ait olanı yine sana sunacak. Düzelt şimdi o kaşlarını çatma öyle.

Ölüm bile güzeldir sen Allah yolunda olduktan sonra. Bak ne güzel diyor Mevlana;

“Ecel gelip çattığı için yüzün safran gibi sararıp soldu ise üzülme, ötelerde erguvan renkli lâlelikte oturmaya başlarsın.”

tumblr_obaf3tznjf1qm1x85o1_500

Dünyaya bir de burudan bak istersen.

Seviyorum Dünya haritalarını çünkü onlar bana hepimizin bir olduğunu hatırlatıyor.Savaşların anlamsızlığını ve kendini üstün görmenin ne kadar absürd olduğunu gösteriyor.

Allahın bizi ne çok sevdiğini ve yeryüzünü hepimiz için nasılda severek nasıl da özenerek yarattığını hatırlatıyor.

Acı heryerde aynı acı, umut heryerde aynı umut, insanlıkta heryerde aynı olmalı.

Herkes buradan bakmalı bence dünyaya.

Sadece Kendi bulunduğun yerden  bakınca yeterince empati kuramazsın.

Unutma!
Karanlık karanlığı yok edemez, karanlığı sadece ışık yok edebilir.
Nefret nefreti yok edemez, nefreti sadece sevgi yok edebilir.”

Adsız

Sen git yüreğinin götürdüğü yere…

large (1)

Hayatımın her alanında sevgiyi aradım.Ailemde,arkadaşlarımda,yaptığım işte,bulunduğum her ortamda…sevgisiz olmazdı çünkü.Sevgi olmasaydı bugün bu dünyada barış içinde yaşamak ne mümkündü.Sevgi Rabbimin bize verdiği en değerli nimet.Ekmekten öte,sudan öte.Sevgisiz bunların ne önemli olurdu?Bölünebilir miydi bir somun ekmek iki kardeş arasında?Yanında merhamet olmasa bu dünyada kardeşçe yaşamak mümkün müydü?
Merhamet duymak,empati kurmak,kardeşinin müşkülünü anlamak mümkün müydü?Mümkün müydü mayası sevgi olan bir çocuk dünyaya getirmek.Rabbimin biz insanlara verdiği en güzel şey sevgi.En güzel şey…

Severek yaptığım her şeyde cesaretli oldum.İmkansız görüleni bile imkanlı düşündüm,çabaladım,savaştım inandığım şey uğruna.Çünkü biliyordum Rabbimin ayetini;

وَكُلَّ إِنسَانٍ أَلْزَمْنَاهُ طَآئِرَهُ فِي عُنُقِهِ وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنشُورًا

”Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık”

”Her insanın, uğurlu ve uğursuz saydıklarının, işlediği hayır ve şerlerin sorumluluklarını, rızkını kazanma mükellefiyetini, kendi iradî tercihleri sebebiyle boyunlarına yükledik. Kıyamet günü, karşılaşacağı amel defterini açılmış halde önüne çıkarırız.”

En imkansızla karşı karşıya geldiğimde bile bunu düşündüm.Pes etmedim.Kalkanımsa sevgiydi daima,tutkuydu ve hala öyle.

Kaçını gerçekleştirdin diye sorarsanız;bir çoğunu gerçekleştiremedim.Başaramadım ve sonra kabullendim.Rabbimin bana nasip ettiğini kabullendim.Ama önce bunun için elimden geleni yaptım.Mücadele ettim.Sözlerle yetinmedim.Pişmanlık duymadım.Çünkü elimden geleni yapmıştım.Mücadelemle onurlandırdım sevgi duyduğum her şeyi herkesi.

İnsanlar sizi yapmak istediklerinizden alıkoyar.Yapabileceğinize inanmazlar.Belirli kalıpları vardır çünkü bunu aşamazlar.Kendi beyinlerindeki aşamadıkları bu şeyleri bu öğrenilmiş çaresizliği size de mal ederler.Her şey değişebilir,çünkü yaşam sürekli işleyen bir makine gibi,ama hep aynı değil,bazen çok hızlı bazen çok yavaş;zincirler hep farklı yerlerden geçiyor.Önemli olan benim bu sisteme uyum sağlamam.Başkalarının söylediğine değil.Bu bir isyan değil,bu edepsizlik ya da ahlaksız değil.Bu inandığın şeyi yaşamaktır.

İnsanlar önyargılı,insanlar kızgın,öfkeli,kıskanç, neden!

Sen git yüreğinin götürdüğü yere,yüz defa yenilsen de git,bin defa yenilsen de git.Ahlakını,Allah’a olan inancını yanından eksik etme yeter.Bu yolda başkalarını yolun dışına atma,bu uğurda başkalarını yoldan çıkarma,bu uğurda başkalarını yarı yolda bırakma yeter.

Sen git yüreğinin götürdüğü yere…

Gülşah Özçiftçi/KıDıM

Vatan Sağolsun!

large (4)

Son zamanlarda hergün bir şehit haberi ile açılıyor anahaber bültenleri.Hergün bir annenin yüreğine ateş düşüyor.Bayrağın rengi biraz daha allanıyor.
Televizyonda gördüm,askerlerimiz, mehmetçiklerimiz bize sesleniyorlar.Rahat uyuyun biz sizin için buradayız diyorlar.Bunu izledikten sonra akşamları yatarken onları daha fazla aklımdan geçirir oldum.Bizler için canlarını ortaya koyuyorlar.Bakıyorum da hepsi birbirinden yürekli,istekli,mücadeleci,gözüpek…Türk askerimiz hala aynı vatan sevgisiyle yanıp tutuşuyor.Analar,babalar da aynı onlar gibi metanetli.Şehit anaları oğlu en güzel mertebeye ulaştığı için metanetli.Herkese nasip olmaz diyerek yüreklerindeki acıya gem vuruyorlar.Ne mutlu Türküm diyene!Ama artık bu şehit haberleri bitsin istiyorum.Artık buna bir çözüm bulunsun istiyorum.Çünkü çok fazla çoğaldı.Bırakın çoğu, biri gidince zaten içimiz yanıyor.Artık anneler ağlamasın,anne karnındaki bebekler babasız kalmasın.Sevenler sevdiklerinden ayrılmasın istiyorum.

Bizler burada hiçbirşey yapamıyoruz onlara dua etmekten başka.Onların korunması için bolbol dua edelim bu yüzden.Çünkü bilirsiniz dillerinden düşmez mehmetçiklerimizin ”duanızı eksik etmeyin” sözü.Rabbim onları korusun,kollasın,gözetsin..Melekleri daima yanlarında olsun,kanatlarının altına alsınlar onları.Bugün bizler burada huzur içinde uyuyabiliyorsak onların sayesinde.Bir söz vardır ”Uyurken bütün dünyaya güvenmek zorundasın” Biz ”bütün dünyaya” hiçbir zaman güvenemedik.Tarihte de bizi bu konuda hiçbir zaman yanıltmadılar! Ama bizler şimdi uyurken mehmetçiklerimize güveniyoruz.Devletimize milletimize güveniyoruz.Rabbim vatanın ve milletin bütünlüğü için uğraşan,dış devletlerle hukukumuzu koruyan,bizleri tehlikeden koruyan tüm askerlerimizden ve devlet büyüklerimizden razı olsun.Birliğimiz,düzenimiz bozulmasın.Şehitlerimiz artık ölmesin.

Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun Tüm asker kardeşlerim.Allah sizlerden razı olsun.Şehitlerimize Allah’tan rahmet,şehit yakınlarına da sabır dilerim.

Bunlar geçti içimden yazmak istedim.

Rabbim sen dünyaya güzellik ver.İnsanlık sevgisi ver.Vatanımızdan hainleri defeyle,onlara fırsat verme.Rabbim vatanımızı huzura erdir.Rabbim askerlerimizi hainlerin eline düşürme.Amin

Gülşah

Düşlediğim Dünya;

 

Öyle bir dünya düşlüyorum ki;dünyanın hiç bir köşesinde savaşın olmadığı,tüm insanların kardeşçe yaşadığı,birbirlerinden asla şüphe etmediği,kalbini kırmadığı,yalan söylemediği…Haksızlıkların olmadığı bir dünya,silah diye bir şeyin olmadığı,çocukların daima gülümsediği bir dünya…

İstiyorum ki;bir gün haberleri açayım ve spiker şöyle söylesin:”Sayın seyirciler,sevinerek söylüyoruz ki bugün size verebileceğimiz hiçbir haber yok,size bu akşam sunabileceğimiz tek şey azsonra izleyeceğiniz dünyadan görüntülediğimiz video kaydı,keyifli seyirler dilerim.” ve ardından insanların mutlu,gülen yüzleri,koşan çocuklar,uçan balonlar,el ele  günbatımında dolaşan sevgililer,dua eden ve sadece secdede Allah aşkından dökülen mutluluk gözyaşları,bir zenci ve bir beyaz çocuğun el ele koşması…Hadi bir düşün güzel olmaz mıydı böyle bir şey?Biliyorum sen de istiyorsun böyle bir dünya.Peki,o halde senden ricam sadece bir kaç dakika düşün.Böyle bir dünya için ben ne yaptım diye.Kendimden ne kattım yaşadığım evrene.Sevdiklerime neler sundum.Enerjimin ne kadarını öfkeme ve ne kadarını sevgiye ayırdım.Bu evrende bana düşen görevi ne kadar yerine getirdim?Lütfen içindeki öz’ü sorgula ve bunları sor.Kendine dürüst cevaplar ver.Nefretli anlarını düşün.Mesela en son kimin kalbini kırdığını düşün.Arkanda kırıp döktüğün birşeyler kalmış mı diye bir bak.Ya da birilerini değiştirmiş olabilir misin acaba?Onun kendine olan güvenini,insanlara olan güvenini yok etmiş olabilir misin?

Hep kendi  tarafımızdan bakıyoruz yaşadığımız,karşılaştığımız olaylara.İşlerimiz hep sorunsuz gitsin istiyoruz.Sabırsızız bir kere;öfkeliyiz herşeye,herkese.Aniden sinirleniyoruz,hep gerginiz.Hep sıfır alıyoruz hayat sınavından.

Hayatımızda  onca güzel şey varken hep olmayana takılıp kalıyoruz.Sebepsiz sıkıntıların esiriyiz.Elimizdekilerle yetinip şükretmeyi beceremiyoruz.Bizler yaşama sanatını bilmiyoruz.Hep anlaşılmayı bekliyoruz,anlamıyoruz kimseyi.Anlamak istemiyoruz.”Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın” atasözünü hayatımızın her alanına yerleştiriyoruz fütursuzca.Yanlış,hata kabul etmiyoruz.Affetmiyoruz.Hazırız ipleri koparmaya adeta.Oysa kime yetmez ki bu koca dünya?Paylaşılamayan ne?Asla tam anlamıyla ait olamayacağın dünya varlığı mı?

Bu dünyayı biz iyileştireceğiz.Silahların önüne geçemedik göğsümüzü gererek.Ama  içimizdeki sevgiyle iyileştireceğiz insanları,daha kötüye giden değil, daha güzel bir dünyayı, evrenin yapbozuna ait parçaları olan,BİZ, yapacağız bunu.Sadece bir ağaç dikip,çocuklarımıza malvarlığımızı bırakıp gitmeyeceğiz bu dünyadan.Güzel bir kalp de bırakacağız,bir umut bırakacağız yüreklerde iyiliğe dair.

 

Dünyada olan onca kötü şeye rağmen,hala iyilerin olduğuna da yürekten inanıyorum ve hatta biliyorum.Hiç bilmediğimiz gizli kahramanlar da var onları da biliyorum.Fakire fukaraya yardım eden,yaralanmış,savaş görmüş ülkelerin insanlarına,çocuklarına görünmez bir el uzatan…İYİ İNSANLAR HALA VAR BİLİYORUM.İşte dünya böyle insanlar sayesinde hala yaşanılası bir yer.

Size bir şey tavsiye edeceğim.Ama bunu en azından sadece bir kere yapın olur mu?Yarın  yolda yürürken  yanınızdan geçen hiç tanımadığınız herhangi birine yanınızdan geçerken ”selamunaleyküm” deyin.Ben öyle yapıyorum ama iyi günler de dileyebilirsiniz ya da merhaba da diyebilirsiniz ,hiç farketmez.Selam verin ve içinizde yayılan o enerjiyi hissedin,istem dışı gülümsediğinizi farkedeceksiniz.Zaten bir kere yaptığınızda gerisi gelecek eminim.Bu yaptığınız şey içinizde evrensel duyguları harekete geçirecek.

öyle işte 🙂 İçimden geldi bunları size yazmak.Sonra olarak,kendi adıma söyleyebilirim ki;

İYİ insanların parmakla gösterilemeyecek kadar çok olmasını diliyorum ve  hepinizin yüreğinden öpüyorum kardeşlerim,türlerim,birlikte aynı evi (dünyayı)paylaştığım güzel insanlar hepinize selam.Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.
Sevgilerimle
Kıdım Gülşah

 

Az Düşün,Basit Yaşa!

Şu anda orada ne yapıyorsun bilmiyorum.Çok üzgün ya da çok neşeli ya da her gün kü gibi bir gün olabilir senin için.Bir fikrim yok.Çok kötü bir gün geçirmiş olabilirsin,birileri seni üzmüş olabilir,beklentilerin gerçekleşmemiş ya da aşk acısı çekiyor olabilirsin.Noldu hala sana  o mesajı atmadı mı?”nasılsın” ile başlayan.Amaaaaaan dert ettiğin şeye bak.Dünyanın sonu mu?Ama senin için şuan var ya, yaşadığın şuan, işte şu an senin şu anının sonu!

Bazen bunları ben de unutuyorum.Saçma sapan şeyleri kafama takıyor,üzülüyorum.Zaten sürekli neşeli insanlar bence çooook sıkıcııı!Ama birileri kalkıp bizi silkelemeli.Dostlarım bu konuda  hep destek olmuştur bana.İşte ben de bu yüzden buradayım.Sizi silkelemek için.Söylediklerimi hafife alma.

Ben şuan nasıl hissediyorum biliyor musun?Öyle bir gerçeği hatırladım ki yine,kendime sık sık hatırlattığım motivasyonumu kaybettiğim zamanlarda tekrar ettiğim bir şey bu.”Bir daha asla şuan ki kadar genç olmayacağım”

Olmayacağız evet!Şu yaşadığımız anı asla geri getiremeyeceğiz.İnanın şuan BUNGEE JUMPİNG  yapacak kadar enerji doluyum.Ama tam uçurumun kenarına kadar gelip vazgeçeceğim için ben de soluğu burda aldım tabi 😀 Şimdi bu enerjiyi burada sizlerle paylaşmazsam bir anlamı var mı ? Elbette benim için yokk.

O yüzden at üzerinden o kasveti sıkıntıyı.Hanımından bir çay rica et,hatta bir jest yap  kalk hanımına bir çay doldur,kalk o intrernetin başından ailenle sohbet et,dışarı çık kendine bir kahve ısmarla,aç güzel bir kitap oku,ver şarkına ver sesi dans et amaaaan ne bileyim seni ne mutlu ediyorsa onu yap işteee.Hayata karışşş.Kimse için üzülmeyeceğimmm de kendine,beni hiç birşeyin yıkmasına,incitmesine izin vermeyeceğim de.Az düşün,basit yaşa!

Hadiiiiiiii

 

Harekete Geç

 

Kıdım Gülşah